Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/velikakaodijete

Marketing

*ČEŽNJA* / *ZVIJEZDA* / *DALJINE* / *TIŠINE* / *POSTELJA* /

Kako je samo lako osjetiti neimenu ČEŽNJU,
skrivenu duboko u srcu mom.
Nitko ju ne poznaje, pa niti ja.
Osluškujem zvonke TIŠINE
morskih dubina u koje zaplivah sama.
Pretrčah DALJINE i DALJINE svemira
u nadi da ću ugledati posljednju ZVIJEZDU
na kojoj piše samo moje ime...
Preumorna, bacih se na POSTELJU
zlaćanih snova
vjerujući, to je sve bio samo san.


Draga moja prijateljice Vitae, od srca ti hvala. Riječi koji si mi proslijedila su prekrasne.
Tako lako, dođe mi inspiracija i u pet minuta napisah ovu pjesmicu.

MORE-KONFUZNO-RIJEČI-SUMRAK-ČEKATI

Voljela bih zanosno čitati pjesmice ljubavi, sreće, sjete, tuge koje napisaše moji vječni prijatelji
:

SCARLETT
TRIPTIH
FINDING MYSELF
DETALJ


Post je objavljen 25.03.2007. u 21:48 sati.