Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rusalka

Marketing

pogled


Dvije tri ulice dalje od moje kuće, na prostoru gdje su nekada bili vrtovi, sagradili su, prije dvije godine omanju Billu.
Osijek već ima Mercator, Metro, Getro, Mercatone, Baumax, Ipecoop, veliku Billu ... Interspar je pred otvaranjem.

A ova mi je mala Billa baš pri ruci, pa u njoj češće kupujem.
Nakupila sam nagradnih bodova i riješila, u subotu, da ih "utopim".

Taman sam se pitala što da uzmem - mlinac za sir, komplet čaša, stolnjak ...A onda mi je pogled zapeo za jednu policu s koje je nešto palo na pod.

Prišla sam, podigla to što je palo.
I tad su me te oči pogledale ...

Pogađate na što je nagradne bonove potrošila "praktična" Rusalka.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Vidi, Panova frulice, kakav je maleni, cukreni ...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Kad žalosna sam i osjećam se usamljeno, obično nekoga iz moje zbirke krznenjaka ponesem u krevet.
A sad, ovog trenutka ... svi će mi trebati ...
Da nije kasno, otišla bih do prve trgovine igračaka i kupila ih još cijelo naručje ...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket




Post je objavljen 27.03.2007. u 13:11 sati.