Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rusalka

Marketing

dijete u meni


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
makingfriends

Nisam nikad dijete rodila, no, ipak ... dijete u meni živi ...
To dijete Ja sam, što odbija odrasti ...
Pa leti s Petrom Panom i izgubljenim dječacima ... liči na Wendy, al' ima krila i narav Zvončice ...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
fantasykat.com

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Disney/Thinkerbel

Rekli su mi kako sam dobro dijete bila, tiho, začitano, u snove zagledano ...Mama mi je ispričala kako sam, moleći se anđelu čuvaru, prije odlaska na spavanje, ovako govorila:

Anđele čuvaru mili,
svojom snagom me zakrili ...


Čuvaj mamu, tatu, baku (sestra mi se tad još nije rodila) ...
i zdravlja daj ...
svim žabama, gušterima i krokodilima!


Čini mi se da sam mislila i na onog krokodila Kapetana Kuke ... hihihiiii


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Disney/Thinkerbelll

Tijekom godina, dijete u meni pretvorilo se u nemoguće derište, bojim se.
Pa pokušava izići ...
i kad treba i kad ne treba ...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
www.avatarity.com/avatar

Tinkerbell


Nekad sam, poput Pinockia, Plavu vilu čekala, da me iz zvončice u odraslu ženu pretvori.
A sad bih je, čini mi se, metlom otjerala.

Navikla sam na vilinska krila.
Navikla biti somethimes wonderfull, beautifull ... sometimes miserable ...

Mijenjati se ne mogu ... a više i ne želim.



Post je objavljen 29.03.2007. u 11:11 sati.