Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

Blago budalama...

Jučer sjedim s nekim pristojnim društvom na kafici
Znate taj filing kad ste s nekim pod ručnom – reko bi nešto al te ne bi shvatili pa se bolje ne blamirat
Doduše, ni izbor mojih najdražih tema koje se svode na drkicu, kakicu i sitne perverzije – i nije za svako društvo, al eto
Takav sam

Dakle, teče tako kavica, ja već lagano gledam na sat jer me teme o vremenu, hladnoći, skupoći i politici iritiraju, kad se neko dotakne doktora
I ni pet ni šest neko o nekom fizioterapeutu koji mu liječi mamu i kako je taj fizioterapeut neki dan do?o na poso sav crven od kvarcanja
I ženska koja priča sve to kaže: “Joooj, ma kako se ono zove…”

Obožavam tu milisekundu kad ti do mozga dođe savršena provala
Iako ti najčešće dođe prekasno

Znam da mnogi neće skopčat (?ena koja shvati ima pivu po izboru), ali u tom trenutku sam je pitao:
“Jel možda Si Zgoreo?”
I počeo se smijat ko blesav

Naravno da niko za stolom nije skontao pa sam se išo van isplakat…

Kako je malo budali dovoljno da bude sretna


PS: Apropos zakašnjele reakcije – sinoć sam prepričavao staru Von Smiletovu

Stoji Smile na Velesajmu kad se kraj njega zaustavi ogromni auto
Prozor se spušta, kad tamo - Thompson glavom i bradom
I pita Smileta gdje se ide za nekakav vrtić
Von Smile se zbuni i kaže da ne zna
Thompson da gas i ode

Čim je auto odmako metar, Smile se uhvati glavu
Jer je skužio da je imao jedinstvenu priliku poslati Krezubicu lijevo, pa opet lijevo i samo lijevo na raskršću…


Sutra se ide za Planicu
Finale (inače grozne) sezone u skijaškim skokovima/letovima
DMJ je skupio 50 ljudi i napunio bus

Zakasnili ste s prijavom, ali uvijek možete doć autom
Treba vam cca 4 sata
Pazite na gužvu nakon Kranja

Kazzo nosi litru i po biske
Koja nas je satrala prošle godine
A dobra…


Sudbina je bliska -
Kazzotova biska.

Požuda je moja niska,
Jer se pije biska.

Zbog ove se rakije,
Ne oštre čakije.

Zaletište sklisko
Otvori se bisko!

Draža mi je biska
Od Elija Piska.

Zbog istarske žute trave
Ima da nas slave!

Evo vam knjižica partijska,
Milija je meni biska.

Nema Planice
Bez te rakijice!


Gledajte nas na Eurosportu!!!


Post je objavljen 23.03.2007. u 13:45 sati.