Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/lornadoone

Marketing

DEZINFORMACIJA U IZLOGU

Ušla sam sigurno i odlučno u dučančić. Bilo je jasno - kupit ću pulover! Prodavačica mi je pokazala da ima i u tirkiznoj i u ciklama boji, osim bijele. Bijela je još samo u izlogu br.12, pa mi je izvađena iz izloga, donešena na kasu, blokirana... 208,68!!!
Moji su osjećaji u tom trenu bili dvojaki. S jedne sam strane bila sretna da rad ima bar približnu financijsku vrijednost onoj stvarnoj, a s druge strane...JA SAM JE U MISLIMA VEĆ VIDJELA NA MIKICI!!!
"Dobro, a kak u izlogu piše druga cijena?"
"Pa, znate, u izlogu je slučajno preko pala deklaracija od drugog predmeta..."
"Ja se ispričavam, ali na tu cijenu nisam bila spremna. Možete stornirati račun?"
"Da, nema problema. Odmah ću pripaziti da je vratim u izlog bez mogućnosti zabune...niste vi prvi koji ste se zabunili."
Nije to neugodnost kao kad vam u prepunom dućanu, nakon 20-ak minuta čekanja, blagajnica veli da vam kartica ne prolazi na tih 550 kn... ili kad vam se desi da oštetite nešto, a ko za peh vas vidi trgovkinja... ili nešto tako, ali baš mi je bilo neugodno iako sam svjesna da je propust u stvari njihov! Bit će heklani bolero gotov, a u planu su još neke kreacije...

Post je objavljen 21.03.2007. u 19:04 sati.