Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/lornadoone

Marketing

KRAJ JEDNOG DIVNOG POČETKA

Dakle, završila sam pončo u noći s nedjelje na ponedjeljak. Nakon što sam raspremila sve od rođendanskog druženja s obitelji, nije mi vrag dao mira!!! Obzirom da sam odlučila opheklati rub sa 2 reda niskih štapića i jednim redom "lepezica" da se ne frče (uvija), ostao mi još samo zadnji red heklanja i resice koje sam vezala na svaku drugu lepezicu. To mi se činilo ne tako dugtrajnim poslom, pa sam ustrajno, do 00:30, završavala pončo... i - GOTOVO!

Image Uploaded by ImageShack Toolbar Image Uploaded by ImageShack Toolbar Image Uploaded by ImageShack Toolbar

...naravno, jutros se princeza durila i nije bilo šanse da mi pozira u ponču, ali bude li prilike, ovjekovječit ću je!
S početkom pletenja ovog ponča, počela sam pisati blog. Pončo je gotov, a pisanje bloga prelazi u novu fazu... nastojanje da izmijenim izgled bloga, ali želim da to bude tako osmišljeno da ga ne mijenjam tako skoro!
Ne, nisam stigla kupiti heklanu vesticu, ali nastojat ću to obaviti sutra... pa će i fotke to artefakta!!!
Do tada vas častim fotkama mojeg "blaga", onako kronološki. Sinko je rođen u listopadu 1994. (škorpijica), a kćerkica u ožujku 1996. (ribica):

Image Uploaded by ImageShack Toolbar 1995. godina, Božić, moj jednogodišnji sinčić u reklici

Image Uploaded by ImageShack Toolbar jesen 1996. IMAM SEKU!

Image Uploaded by ImageShack Toolbar jesen 1997. BRATSKA LJUBAV

Image Uploaded by ImageShack Toolbar jesen 1998. nove pregače za Dane kruha

Image Uploaded by ImageShack Toolbar ljeto 1999. "moje ime je Croft, Lara Croft"

Inače ova je slika objavljena u HACKERU (BR.57, siječanj 2000.) uz pismo mjeseca i u INFO EXPRESS-u preko cijele strane! Ja sam sama kupila odmah 4 primjerka... style-ing & photo by mama

Image Uploaded by ImageShack Toolbar jesen 2000. DANI KRUHA

Image Uploaded by ImageShack Toolbar lipanj 2002. PRVI NASTUP (s mažoretkinjama)

Image Uploaded by ImageShack Toolbar listopad 2004. NASTUP NA TRGU BANA JELAČIĆA (isto mažoretkinje)

Image Uploaded by ImageShack Toolbar rujan 2006. U SUTON NA DVA POTOKA

Ovo je post iz drugog pokušaja, ali tješi me to da nisam ja jedina koja "gubi" postove... ovaj je nastao u znoju i krvi lica moga i VELIKO HVALA Jani na trenutnoj volji da mi umanji muke!!!


Post je objavljen 20.03.2007. u 18:22 sati.