Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

Više toga

Prvo u google ukucajte "hrpa bezveznjaka" pa vidite što će ispast…


Onda nađite neku staru stvar od Animatora i pustite je u miru i tišini
Preporučam "Kasno je za prosinac" ili "Moja cura nije ovdje"
Uostalom, svejedno...
Sve su dobre

Umro je Krešo Blažević, hrvatski Costello
Umro je tip koji je ostavio za sobom stvarno sjajne stvari
I jednu od najdražih ploča moje mladosti

Svaki put u zadnje vrijeme kad bi DMJ prešao granicu iz pripitog u pijano stanje
– počeo bi pljeskat iznad glave i pjevat “Kao ogledala”
A kad je DMJ u tom stanju, u većini slučajeva sam i ja sam blizu
A onda sam - sretan

Duboko uvjeren da će se ta scena još puno puta ponovit
Već u subotu na Planici, jeste li se prijavili za bus?
Pa ovom prilikom minuta šutnje za prerano preminulog autora

Kojeg sam zadnji put vidio u ne baš čistom izdanju na Trgu na dočeku Nove 2007.
Slava mu
I hvala za sve


Treća stvar me iritira - zanima me zna li itko ko šalje bolesne mailove

NASURU BUBA
ili
MR BIN MUDA
BANK OF AFRICA.
OUAGADOUGOU-BURKINA FASO.
mrbin-muda@myway.com

Jer me obasipaju nježnošću i povjerenjem. Al ne kad se meni oće.
Nabijem vas na bijelu safaladu, vas i vaše milijune dolara spamovskih i lopovskih…


Onda je važno i da je Nik Titanik sa suradnicima konačno otvorio Jubito sajt
Pa kako imamo slične interese u životu, a i ako ne želite ovakve situacije
u budućnosti lijepe naše,
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kliknite na link gore lijevo i fino se zabavite.


Dok od gužve ne stižem napisat post o Dublinu i Belfastu,
evo slike semafora u Irskoj by Luška studentica u Zg,
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i Draganovo viđenje života s Irkinjama

IRISH WOMEN:

First Date:
You both get blind drunk and have sex
Second Date:
You both get drunk and have sex
20th Anniversary:
You both get drunk and have sex…


Te najbolja slika godine by Miha:
Image Hosted by ImageShack.us
Ko kaže da nije moj, mrknem li ga u vrh prkna!!!!!!!
Ko prst i zanoktica!

Da, to je šaumšnita
Toliko o dijeti
85,6 kila

Jedem sve što ima oči, cvijet ili šušti dok se otvara

Jer plivam 10 km tjedno
U sprintu
I izađem znojan s bazena
Dec d point
Jebo UN!

Aj živili!

Post je objavljen 20.03.2007. u 16:52 sati.