Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sabbys015

Marketing

MISLIM SI FOL,JA SAM SRETNA

Ollllli sema.!.!.!.!.!.!.Nakon dosta vremena evo konačno i novoga posta.nesam baš preveć mela časa za pisanje,pa eto mene...e ljudi moji v zodnje vreme se taaak full dobro osjećam...ko je kriv tomu...............eh pogodite.....jan mali slatki kojega puno puno voljim....B-)....v nedeljo smo bili v otoku v domićovi vikendici...bilo je oke..prvo so išli moja sekica,domić,molek,antolek,bibi,čuča,tito,sanja,nataly..pa unda jo,cila i đela...dok smo došle,tam je bil i mic,posle je došla i ina....prvo je bilo tak....malo dosadno ali preživljavajuće,posle je došel cera...dečki so igrali....jadnik sačer...drpila sam mu 3čike....e lik je bil nori...pok ga je prijela kriza srednjih godina...hehehehehehehe...tak oko pol 6 smo išli,jer je domić moral na tekmo....ne nam se dalo dimo pa smo još dišli k antoleko na drovo...e tam je bilo zakkoon...niš smo ne meli nit za piti nit za jesti...glavno da so dečki kurili,a sačer pušil...al srećom so polek nas bili dobri dečeci z kroljevca koji so nam doli 2litre venusa v tetrapaku....uh kaj je bil fini...njami....naši su z njima igrali nogića...sanja je bila za naše,a moja sekica i nataly so igrale za kroljevčane...jo,klara i rahela smo im bile moralna podrška:).....se u semu bilo je suuuuuuuper....jedino mje bilo žal cerina...jadnik maji...tak se trudil,al nikaj...cera bo se i za tebe jana,onak prova našla:)...al fletno se smiril tak da..tek sam ve skužila kak je to oke lik....oko 7 smo išli z drove....ovi si po janom poto,a jo i cera po nosipu,dobro kaj je bil z menom jer bi sigurno završila v vodi...celi pot smo žlobrali...kaj sam se čula o nekvim ljudima...zgadil mi se život...e bolje da ne pričam o tomu...nevčo ak boš ovo slučajno čital,ka naš mislil nekaj kaj je ne...znoš da jo sam tebe volim:).mojih ga ne bilo doma pa smo klara,antolek,čuča i cerin išli do mene...cera je bil gotov...već sam posumnjala kaj bo kaj z njega i moje sekice...bili so kaj priljepki...kot jan tot drugi...tak mje žal kaj je nevčo ne došel...e al drugi vikend OBAVEZNO mora iti...unda ga na neki _______,pa bo se oke...bor se nadam.......niš gibam jo...moram se iti štrebat napamet nekšo glupo pjesmico za hrv....pppuuusa seeeema,al ona najvekša mojemo bebačo kojega puno puno puno woljim....poooooz



I will not make the same mistakes that you did
I will not let myself cause my heart so much misery
I will not break the way you did
You fell so hard
I've learned the hard way, to never let it get that far

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust
Not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I lose my way
And it's not too long before you point it out
I cannot cry
Because I know that's weakness in your eyes
I'm forced to fake, a smile, a laugh
Every day of my life
My heart can't possibly break
When it wasn't even whole to start with

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust
Not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I watched you die
I heard you cry
Every night in your sleep
I was so young
You should have known better than to lean on me
You never thought of anyone else
You just saw your pain
And now I cry
In the middle of the night
For the same damn thing

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt
Because of you
I tried my hardest just to forget everything
Because of you
I don't know how to let anyone else in
Because of you
I'm ashamed of my life because it's empty
Because of you
I am afraid

Because of you
Because of you


Post je objavljen 19.03.2007. u 20:45 sati.