Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

Hladno pivo - koncert u Gajnicama

Pozvalo me u petak iz Zagrebačke Pivovare ko novinara na presicu i promociju novog albuma Hladnog Piva "Knjiga žalbe"
Besplatna piva plus besplatni rok koncert i eto Ribe u, ako sam dobro shvatio - Domu kulture Susedgrad
Fenomenalno - ko pola Tvornice, samo što ovdje ima i zraka!
Društvo mi je pravio Karlito, stari jaran iz Mense koji je, pizdek, dva dana prije toga nabavio album i znao urlat većinu tekstova dok sam ja ko majmunče imao pravu premijeru i tapkao nožicom

Nakon koncerta sam shvatio da je hrvatski rokenrol i dalje ostao na dva slova
Let 3 i Hladno Pivo
Olinjale Psihiće i ponovo okupljene Heptanone ne računam - oni su svoje odavno rekli
Sve ostalo, u vidu Vatri, Pišti, Kramireza i sličnih pokušaja nije ni za podlogu neke igrice na Spectrumu

Ali, Hladno Pivo
Čine ga tri tuljanoidna tipa koji izgledaju kao braća Rock na steroidima, jedan veliki, jedan mršavi i jedan koji je prototip prodekana fakulteta elektrotehnike
U biti, prije nego što zapraše, i izgledaju kao jedina šestorica iz generacije koja je diplomirala na hipersenzibilnoj niskotlačnoj heterozigotnoj diodi pa su se sad našli na petnaestogodišnjici obljetnice apsolventskog

I ti tipovi ga, deca draga - ozbiljno deru
Kratko, jasno, moćno i žestoko
Škvadra, mahom vršnjaci - oduševljena i zapjevana
Ukratko - sjajno
Vrhunski

Jes da im hit zvuči ko da im ga je napisao Rundek na spidu, Mileta se i dalje do refrena ništa pod milim bogom ne razumije dok šuška i čučka, a ozvučenje nije dozvolilo da se klavijature (profesor) čuju kak bog zapoveda, ali pogodili su u srž

Nikad nisam bio fan HP-a
Uvijek sam ih cijenio, ali su mi imali preknjiževne i preštreberske tekstove za bend koji se furao na pank
Npr.

Vreće od tampona...
Što ne zatvaraš zubnu pastu...
Fulao sam pisuar...

Nervirali su me i jer su slavu postigli hitovima koji mi nisu legli - Forever young i Bubašvabe, od kojih mi je prvi već u originalu bio iritantan, a drugi stoput bolji u izvedbi Toy Dollsa
A i bubnjar Suba je buraz od Sune koja je bila najbolja frendica od Antonije s kojom sam hodao davnih devedesetih, a ne moram naglašavat u koga sam bio zaljubljen...

E, a onda sam ponovo preslušao prvi pa drugi album i zakačio se na Princezu i Čelične zavjese
I smijao se na Sedmu noć
A onda su HP prešli u srednju fazu
Ozbiljniju

Lako ti je odrastat u Americi ili Engleskoj kad živiš od gaža, spavaš u busu i svake dvije godine napraviš ploču jer moraš zbog ugovora
Ovi dečki u ovoj maloj državici u kojoj se od glazbe ne živi (osim krivih ljudi - M. Dedić i sl.) to ne mogu i zato im svaka čast na trudu i konzistentnosti
Mnogi bi na njihovom mjestu odustali, ali oni ne
Ali i oni moraju uć u srednje godine pa je i mjuza počela tako zvučat

Lagano pljuckaju po politici i sistemu, podjebavaju žene ("jebem i tebe i tvoj biološki sat!"), imaju ugovor s najjačom hrvatskom pivovarom i ne mogu se oteti dojmu da se sjajno zabavljaju
Prodat će dvadesetak tisuća CD-ova, napuniti desetke dvorana, podijeliti puno autograma i putovati mjesecima
Uglavnom, svaka čast

Ponekad mi je žao što je onomad Quasimodo bio tako loš bend a ja tako loš pjevač...

Izišao sam s koncerta napunjen, stiščući poklon - kriglu HP
Jako dobro provedena večer


St Patrick's Tag

Kako to već obično biva, ko sije ječam, požnjet će hmelj, pa sam tako, unatoč alergiji/gripi/nekoj kugi što me obori s nogu, sutradan ipak nekako doteturao na proslavu St. Patricka na Zrinjevac
Član sam Hrvatsko-Irskog društva od 1994. godine, i u tih 13 godina par predsjednika osim desetak brojeva biltena i jedne skupštine (s dvije gajbe toplog Harpa), nisu napravili ama baša - ništa
Prošle se godine birao novi predsjednik
Bio sam na skupštini
Izabralo tipa u odijelu, jednog od ovih Sanaderasto-Šukerovsko-Čobankovićastih koji samo jedu i ništa ne rade, i koji je obećao da će on sve napravit i da ćemo bit obaviješteni

Naravno da ništa nije napravljeno sve dok nisam na radiju čuo za proslavu na Zrinjevcu
Obukoh zelenu majicu, Guinness
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
šešir (iako ga prodalo Engleskom govnetu, mamuim...) i laganini prema centru očekujuć da ću nać nekog didu kako davi frulicu ili gudi o trećem keltskom ratu
Kad tamo - čudo

Stotine rasplesanih mladih ljudi u kiltovima, zelenjavi, s crvenim perikama, veseli i nasmijani, piči neka divlja mjuza, toči se besplatni Tuborg Green...

Raja sjedi po travi, nigdje murije, nigdje namrgođenih faca...
Ajme raja, ajme gušta!

Bili su tu i još neki ljubitelji Irske, piva, bloga i curlinga...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kurčim se s Juniorom
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i svježe kupljenim dresom irske ragbi repke i ne vjerujem kako mi u mom gradu, toliko zasranom politikom, lopovima, mafijašima, dilerima i općenito zlim ljudima može biti tako prekrasno
Upoznajem organizatoricu i saznajem da je to u biti neka druga Cro-Irl udruga, i još jednom joj čestitam na trudu i kvaliteti priredbe
Ponovilo se

Da me nije stiso nenadani proljevkis, valjda bi do jutra osto pit, pjevat i plesat
Zakon!!!

Ne propustite dogodine!
Inače, Patrick je po naški Domagoj, a-ha!

Dijete i dijeta
I nije da se vidi...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nego, šiva li netko kiltove?
Original od 260 funata mi i nije nešto privlačan

Javite se švelje,
Da gazamo zelje!!!

+++


Večeras u 22.00 ne propustite kviz na sajtu:

http://kviz2007-1.at.vwdhosting.net/


To uređuje rođo od Dide69, a rođak od Dide69 je i moj potencijalni alkoholni prijatelj!


Post je objavljen 18.03.2007. u 19:54 sati.