Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rusalka

Marketing

rusalkini viseći vrtovi (1)




Uglavnom viseće begonije, jako su mi drage.
Ima ih puno vrsta, u različitim bojama. Cvatu obilno, cijelu sezonu. Redovito zalijevanje, prignojavanje. Ocvale cvjetove odbace same i odmah ih novima zamijene. Iako se mogu sačuvati preko zime, ja za to nemam uvjeta, pa ih koristim kao jednogodišnje biljke.

Viseći su mi vrtovi dragi i zbog gatalinki koje se u njih znaju useliti, pa mi onda danju i noću pjevaju.
A viseći su lonci za gatalinke idealno mjesto. Položaj ih štiti od grabežljivaca, u lišću se mogu sakriti i tako sljubiti sa zelenom bojom da ih je teško opaziti. Uz to, lonci su uvijek vlažni, zbog polijevanja, a po drškama lonaca lako je izaći na fasadu koja je noću osvjetljena.
Mušice su na dohvat, pa - uživaj!

Dobro jutro...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Da vidim je li danas sunčano ..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Odoh u malu šetnju!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Poslijepodne bi se moglo i dremnuti ...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Opet je tu, čula sam je (a možda je i dečko) kako pjeva u rascvjetalom grmu japanske dunje, no tako se dobro skrila na visokim granama da mi je ostala nevidljiva.
Nadam se da će se skloniti, kad, prema prognozi, zahladi sljedećih dana.
No, gatalinke su dobri meteorolozi, nekad su ih držali u staklenki s lotricama i prema njima predviđali vrijeme - ako se po lotricama penje bit će lijepo, a ako se spušta ...

P.S.

O Semiramidi i njezinim visećim vrtovima, drugom prilikom.
Nadam se da su vam se Rusalkini svidjeli.




Post je objavljen 18.03.2007. u 09:29 sati.