Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rusalka

Marketing

vjetar i val

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

vjetriću,
Vjetre!
gdje li se kriješ?

dođi, poigrajmo se!

prvo lahor budi,
tiho puhni ...
namreškaj, nježno, površinu vode

a onda me,
ko zefir psihu, podigni,
uvis ponesi!

uzburkaj plave dubine,
sve do bijele krijeste visokog vala

oh, kako ću te zasuti
kapljicama morske pjene,
kako ću te povući u duboki vir!

zavrtjet' ću te,
zaljuljat' ću te,
progutat ću te!

vjetriću,
Vjetre,
gdje li se kriješ?

dođi, poigraj se sa mnom ...

ako te nije strah.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Zefir i Psiha

Dodatak

22. ožujka je svjetski Dan voda.
70% površine našeg lijepog plavog planeta Zemlja pokriveno je vodom.
Voda je veliko bogatstvo, bez nje nema života.
Život je upravo iz vode izmilio. Zato čuvajmo vodu i ne rasipajmo je.

A ja sam ponosna što sam tom bogatstvu mora, rijeka, potoka i jezera dodala male kapljice mojih vrtnih jezeraca.
U mojim jezercima i oko njih buja život.
Zlatne ribice, žabe, vodeni kukci, biljke u jezercima i oko njih ...

Jezerca mi višestruko vraćaju trud koji ulažem u njihovo održavanje.







Post je objavljen 22.03.2007. u 11:11 sati.