Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/lonelyangel7

Marketing

Strahovi i fobije

Svaki covek i protiv svoje volje strahuje od necega.Strahovi nas koce, sputavaju, nedozvoljavaju nam da uzivamo u trenutku....Da bi postojanje straha ukazivalo na fobican poremecaj potrebno je da strah ometa svakodnevno funkcionisanje osobe....dakle o fobiji se govori onda kada strah stvara odredjene poremecaje u ponasanju.Kada osoba koja pati od fobije dodje u kontakt, ili zna da ce uskoro doci u kontakt sa stvarima ili situacijama kojih se boji kod nje se stvaraju odredjeni simptomi kao sto su: brzo lupanje srca, gubljenje daha, drhtanje ruku i celog tela, znojenje....
Sto se mene licno tice imam par strahova a to su strah od zubara i od igle.....a imam i jednu fobiju.....GOLUBOVI!Uzasno se plasim golubova.....ostalih ptica i zivotinja ne....ali golubova....strasno!Cim vidim na ulici nekog goluba srce pocinje nekontrolisano da mi lupa, dlanovi pocinju da mi se znoje....odma gledam da li negde na zemlji ima neki kamen ili drvo da mogu da ga pogodim kako bi odleteo, da bi ja mogla da prodjem.
Sve je pocelo jos u osnovnoj skoli....drugarica i ja smo setale....golub je leteo toliko nisko da je moju drugaricu udario pravo u glavu.Videle smo da leti prema nama....ali mislile smo da ce proleteti iznad nas.I sama pomisao na taj dogadjaj tera mi strah u kosti.
Eto tako je sve pocelo....svakim danom mi se sve vise cini da golubovi lete sve nize.....neznam da li ste to primetili ali ja jesam.
Skoro svi znaju za tu moju fobiju pa me cesto zezaju kako ce me na sred centra posuti kokicama kako bi svi golubovi koji su tu doleteli pravo na mene. Vecini je to smesno ali meni nije nimalo.....mislim da kad bi se to dogodilo momentalno bi dozivela srcani udar! Sad znate kako da me se resite ako vam stanem na put!naughty
Eto toliko o mojim strahovima i toj fobiji....evo vam neke od najpoznatijih fobija.....mozda se pronadjete u njima!

Akrofobija - strah od visine
Akvafobija - strah od vode i utapanja
Aglofobija - strah od bola
Autofobija - strah od samoce (drugi naziv je i monofobija)
Filofobija - strah od zaljubljivanja
Klaustofobija - strah od zatvorenog prostora
Ksenofobija - strah od nepoznatih ljudi
Niktofobija - strah od mraka
Nekrofobija - strah od leseva
Tanatofobija - strah od smrti
Tafofobija - strah od zivog sahranjivanja

Image Hosted by ImageShack.us

Post je objavljen 16.03.2007. u 20:03 sati.