Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rusalka

Marketing

zumbuli plavi nek' Ti zamirišu

orientalist galery

Šantić, Emina

Sinoć, kad se vratih iz topla hamama,
Prođoh pokraj bašte staroga imama;
Kad tamo, u bašti, u hladu jasmina,
S' ibrikom u ruci stajaše Emina.

Ja kakva je, pusta! Tako mi imana,
Stid je ne bi bilo da je kod sultana!
Pa još kada šeće i plećima kreće...
- Ni hodžin mi zapis više pomoć neće!

Ja joj nazvah selam al' moga mi dina
Ne šće ni da čuje lijepa Emina,
No u srebren ibrik zahitila vode
Pa po bašti džule zalivati ode;

S grana vjetar duhnu pa niz pleći puste
Rasplete joj one pletenice guste,
Zamirisa kosa ko zumbuli plavi,
A meni se krenu bururet u glavi!


Malo ne posrnuh, mojega mi dina,
No meni ne dođe lijepa Emina.
Samo me je jednom pogledala mrko,
Niti haje, alčak, što za njom crko'!...

link do Emine



Sličice svoje ljubim?
Ne baš ... možda tek ponekad ... kad mi šapne da voli lijepo plavo oko, pa mu povjerujem kako zaista lijepo je.

Sličice ću poslati Onom, što boluje.
Kad već nije mogao doći ... zumbule u mojem vrtu mirisati ...




Post je objavljen 15.03.2007. u 15:01 sati.