Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rusalka

Marketing

Sretan rođendan, Lucky!



Debeli, samosvjesni krznenjak, što sjedi na vrtnoj ogradici, a nerijetko i u Rusalkinu krilu ... pa i Rusalki na glavi ... danas slavi 5. rođendan.

Photobucket - Video and Image Hosting

Na današnji dan, prije 5 godina, rodio se Lucky.
Ja sam s prijateljicama bila u shopingu u Pečuhu, a moja je sestra Ančica kod mene provodila dan, praveći društvo našoj mami koja je tada kod mene proživljavala svoje posljednje mjesece života
.


Photobucket - Video and Image Hosting

I tako je Ančica odigrala ulogu babice.
Topsy, crna maca koja je k meni dolutala nekoliko mjeseci prije toga, omacila se.
Lucky je bio njezin prvijenac.
Kad' sam se vratila kući, zatekla sam debelu crno-bijelu krznenu lopticu koja je od tada rasla i zaokuživala se i izrasla - u Luckya
.




Pošto mu je mati ostala bez mlijeka, Luckya sam othranila na dudu. Iako je već bio "namijenjen", nisam se mogla od njega razdvojiti.
I tako je Lucky ostao sa mnom.
Nastanio se u Rusalkinoj kući, ali i u - Rusalkinu srcu.


Photobucket - Video and Image Hosting

Sretan ti rođendan, Lucky!





Post je objavljen 08.03.2007. u 09:11 sati.