Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rusalka

Marketing

rose: ručak


(prethodni nastavak)

Rosei se u posljednjih nekoliko mjeseci dogodilo bezbroj nevjerojatnih stvari.
Srela je Boga snova, letjela je na crvenoj fotelji, ušla u nečiji san, bila na rubu crnog tunela koji vodi u jarku svjetlost, razgovarala s vranom ... poljubila vuka.

No, unatoč tom nevjerojatnom nizu, Rosei se činilo da je tek sad čeka ono najnevjerojatnije.
Morpheus će provesti neko vrijeme s njom, tu u njezinoj kući. Neko će vrijeme s Morpheusom dijeliti san ... i javu! Imat će nekoliko zajedničkih dana, imat će – svakodnevicu.
Morpheus i Rose prošli su mnogo toga zajedno, no Rose je pomislila kako ih najveća zajednička avantura upravo čeka.

Što skuhati za ručak Bogu snova? Nektar i ambroziju ipak nije mogla kupiti u Billi.
Morpheus se slatko nasmijao kad ga je to upitala.

Rose ... rekao je ... meni ljudska hrana i piće nisu potrebni.

No, tijekom mojeg dugog postojanja, ulazio sam u snove ljudi i uvidio kako je hrana ljudima jako važna. Bio sam u snovima izjelica ... i čuvenih kuhara ... i onih koji su se izgladnjivali a sanjali o slatkim zalogajima.

Pa sam i ja ljudsku hranu kušao, iz znatiželje, ne iz potrebe.
Jeo sam s kraljevske trpeze, iskušao menije čuvenih restorana. No, vidio sam, draga Rose, da skupe poslastice s raskošnih stolova nekada mogu biti gorke ... a da korica kruha sa siromaškog stola može biti slatka, ako se pojede zajedno, u ljubavi. Shvatio sam to tek nedavno, tek kad sam tebe sreo, Rose, kad' sam počeo drugačije razmišljati o smrtnicima.
Rado ću pojesti što god mi ponudiš, ako to mogu pojesti zajedno s tobom.


Rosei je odlanulo.

Ne zbog ručka, jer ona je vremenom postala sasvim dobra kuharica, već zbog Morpheusovih riječi.
Kad' je upoznala Morpheusa, on je bio oholo božanstvo snova koje je na ljude gledalo s podcjenjivanjem, koje je i na nju gledalo samo kao na još jednu kratkotrajnu igračku.
No, ovo što je sada izrekao, svjedočilo je o velikoj promjeni.
I Rose se toj promjeni veselila. Znala je, ipak, da Morpheusova metamorfoza još nije dovršena. Još uvijek su mu na teretu stari grijesi, počinjeni u prošlosti. A u Morpheusovu će se prošlost oboje opet morati vratiti kako bi se Morpheus iskupio za počinjeno zlo.

No, Morpheus se prvo mora oporaviti, rana na vratu mora zarasti, moraju oboje skupiti snage za ono što ih čeka. U međuvremenu, Rose mora nahraniti Morpheusa.

I to ju je ponovo vratilo pitanju: Što skuhati za ručak Bogu snova?

(nastavak slijedi)

Photobucket - Video and Image Hosting
Rowland Davidson: LITTTLE GIRL BAKING





Post je objavljen 08.03.2007. u 23:59 sati.