Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sabbys015

Marketing

Ohne title..........


Nakon dugo vremena evo i novog posta........još malo i začas mi bo Birthday....još samo 2 odnosno jen den...joj već bom mela 15.....jedva čekam...konačno bom punoljetna:)....jedva čekam četrtka....a tek subotu..jeaaaah.....tata mje obečal da bo mamu nekam izvel...tak da bom mela prozno hižo za tulum....jedino je rekel da mora buraz ostati doma kaj nas bo "pazil",al mislim da bom i njega uspela namuksati ka nekam dide......jooj jedva čekam....škola.eh.priča za sebe ovo tjeden mje koma,bor početak tjedna nadam se kaj bodu nadolazeći dani puno puno bolji,,,pa moraju biti:)..včera sam dobila šusa z kemije,al ne mje tulko radi toga,neg me živcera ka sam se celo jutro vučila i unda na kraju niš neznam... (nevčo-se vidi ko me to navčil:))...pas mo kosti..i još mje krhačica na listić napisala da ništa ne učim..i potpis roditelja moram donesti....jebote pa sam ne jo automat ka bom se znola:(nek se ide k tristo vrago..već sam se zbesila ka nam smela ročkasa slaviti zbog toga,al pošto jo imam super najbolje storce na sveto ipak smem...jeahhhh.pa ipak so moji najbolji.mamicija i taticija puno puno puno puno vas woljim:)...aj dost o školi....joj idem jo pomali hajat jer vjutro moram na vjeronauk.....ajd pozzz sema a posebno mojim bockama koje puno puno woljam...........


Post je objavljen 06.03.2007. u 22:41 sati.