Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rusalka

Marketing

Rose: kamo poljubac vodi


(prethodni nastavak)

Rose ... upitao je Morpheus ... mogu li ostati s tobom, dok se ne oporavim?

Zar misliš da bih te pustila ... ranjenog i bolesnog, dok Thanatos na tebe vrijeba? odgovorila mu je, ljubeći ga.
I, prije no što ih je poljubac odveo dalje, a Morpheus je, unatoč rani na vratu, za to bio itekako spreman, Rose ga je upitala.

Rekao si – ne, Thanatosu. Što je to Thanatos od tebe zatražio?

Morpheus je skočio u bijesu, i počeo nemirno šetati po sobi, poput vuka u kavezu.

Tebe je zatražio, Rose!
Zatražio je da se tebe odreknem ... tebe da njemu izručim!
Isprva je Thanatos na tebe gledao samo kao na smetnju, kao na smrtnicu koja mu iz pandži otima potencijalnoga nasljednika. A potom se, mila moja Rose, Thanatos malo bolje u tebe zagledao ... i poželio te. A kako i ne bi?

Thanatos je bog smrti, ja mu se ne mogu oduprijeti. Moje se snage, Rose, ne mogu mjeriti s Thanatosovim. Ja sam samo bog snova, a on je staro i moćno božanstvo. Lukav je i prijetvoran i dobro poznaje moje slabosti, pa je dugo mnome manipulirao. No, kad se konačno razotkrio ... viknuo sam - Ne, u užasu ... i u bijesu na njega skočio ...
Tada me on u crnoga vuka pretvorio.

Lutat ćeš u vučjem obličju i na Mjesec zavijati, dok se ne predomisliš, dok mi se ne pokoriš ... rekao mi je.
A predomislit ćeš se kad budeš vidio kako tvoju Rose gutam u jednom zalogaju ...

Lutao sam, u vuka pretvoren, danima i tjednima, mila Rose, šumama i gudurama ...
Koliko sam rijeka preplivao, koliko cesta pretrčao, tražeći te. I konačno sam se jedne noći našao pod tvojim prozorima. Bila si tu, na domak, no nisam ti se mogao javiti. Thanatos mi je oduzeo i oblik i glas i sve moje moći, pa sam mogao samo režati i cviljeti ... i zavijati za tobom.
Mislio sam, ako ti se u vučjoj koži pokažem, nećeš me prepoznati, Rose .... mislio sam, u strahu ćeš ustuknuti, pred gladnim vukom.

Mislio sam kako moram biti u tvojoj blizini da bi te od Thanatosa zaštitio ... mislio sam kako te poznajem Rose ... a tako sam malo o tebi znao ....
Hrabra moja Rose, neustrašiva i velikodušna ... ti si se Thanatosu suprotstavila da mene zaštitiš... ti si se ranjenom vuku smilovala ... ti si moje rane zaliječila ... ti si mi glas i oblik vratila ....

Jedino si moje srce zadržala, Rose ....
Nemoj mi ga nikada vratiti, mila ...


Rose mu je prišla i ruke oko njega svila, obavila ga je svojim zagrljajem, ugrijala i utješila.
Pa je onda pustila nek' ih poljubac dalje odvede.

A Morpheusu su oči od sreće bljesnule i usne od iščekivanja zadrhtale kad je shvatio kamo će ih poljubac odvesti.

(nastavak slijedi)


Photobucket - Video and Image Hosting
pierremarcel/gallery




Post je objavljen 07.03.2007. u 23:59 sati.