Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rusalka

Marketing

Sretan rođendan, Misku i osvrtima

Photobucket - Video and Image Hosting

Sretan drugi rođendan, Misku i njegovim Osvrtima!

Misko, dragi susjede i prijatelju.
Čini mi se da već dugo svraćam k tebi na jutarnju kavu, gorku.
I da mi je tako slatko popiti je s tobom.
Tvojim je osvrtima dvije godine, a mojim jezercima nešto više od 7 mjeseci, no meni se čini kako se družimo oduvijek.

Kroz rupu na vrtnoj tarabi, virualnom prečicom, nigdje ne svraćam tako rado i tako često kao k tebi, dragi blogeru, najdraži komšijo!

Rio Bravo - My Rifle, My Pony And Me



Your pony, your rifle, draga u sedlu, da te lijepo grli ... i Lori, naravno!

a anđelak - nek' te uvijek čuva
.


Photobucket - Video and Image Hosting



Post je objavljen 06.03.2007. u 09:17 sati.