Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/lornadoone

Marketing

PONCHO JE KRIV ZA SVE

Već je nedjelja! Još se ne mogu naviknuti na neradne subote i 5-dnevni radni tjedan. Do kraja studenog sam radila u prodaji i svaka druga subota mi je bila radna... i nikako se spojiti s vremenom. Odmah pomislim na ljude koji rade i nedjeljom...
Jučer, kad me nazvao, vlasnik firme u kojoj sad radim, prvo se ispričavao da me u stvari zove sasvim privatno!!! Da ne vjeruješ!
No, opet je nedjelja, obitelj je na okupu. Rekapitulira se prošli školski tjedan i planira sljedeći (skoro svaki dan imamo kontrolni!). Ja onda između zadavanja zadataka i provjere imam vremena npr. fotografirati.
Tako sam fotografirala poncho u radu. Na svim slikama, ako manekeni ne budu korisnici samog predmeta, maneken će biti škrinjica. Tako je i na ovoj slici, a uz škrinjicu je i moja dežurna košara. To je, u stvari, jedan pleteni ceker u kojeg mi taman stanu svi započeti radovi (a ima ih...) i kojeg nosam po kući.
Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Sinoć je bio u boravku do kraja "Dore", da bi se potom preselio u spavaću sobu. Što bi moj mužić rekao neki dan: "Nema tog Persena koji me smiri kao kad legnem u naš krevet, pa ti dođeš i štrikaš pokraj mene!" Vjerojatno je van konkurencije stavio situaciju kad djeca čvrsto zaspu ili su kod bake i dede, pa se pomazimo...
I, evo kud me doveo taj poncho. Prvo sam čekajući svog sina da završi s treningom (karate) ugledala ženu u ponchu koji me oduševio neobičnom jednostavnošću geometrije i uzorka. "Snimila" sam ga i pospremila negdje u memoriju. Tada je Mikica poželjela da bi ona poncho bez određene želje kako bi trebao izgledati ili da li mora biti kupljen gotov. Odustala sam od kupnje i odlučila izvuči pohranjenu viziju. U prvi mah sam kupila samo 500 g vune, ali mi je brzo bilo jasno da moram kupiti još najmanje 150 g. Mikici je 14. ožujka ročkas i mislim da će do tada biti gotov!
Ali ni to nije sve!
Onima koji me znaju privatno, jasno je što znači moj početak pisanja bloga, samim tim da nisam zadovoljna instant izgledom bloga. Naježila sam se kad sam pročitala koliko blogera kotisti ovu istu podlogu!!! Odluka je brzo donešena i bacila sam se na HTML i DREAMWEAVER. Kaj je to za jednu matematički nastrojenu dušu, i još k tome plavušu!??? Nadam se skorim prvim rezultatima...

Post je objavljen 04.03.2007. u 10:50 sati.