Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/velikakaodijete

Marketing

Vrijeme je vječnost...

Image Hosted by ImageShack.us

Sjećam se kako je moj profesor govorio da je vrijeme vječnost. Mi bismo se uvijek spremili dvije-tri minute prije zvona, a on bi govorio da još ima cijela vječnost... E, tu rečenicu ne ću nikada zaboraviti...

I što postajem starija, sve je bolje razumijem... I često ju ponavljam. Vrijeme je vječnost. Ponekad nam se tako učini, ali ponekad sve tako brzo ide. Ne znam ni sama. Ali, isto mislim da je vrijeme vječnost. Ima trenutaka kada poželim zaustaviti vrijeme i ostati u jednom trenutku zauvijek, ali znam da je to nemoguće. Vrijeme je vječno. Nas ne će biti za deset, pedeset, sto godina, sve će nestati, ali vrijeme će i dalje ići.

Vrijeme je kao i život. Život je vječan. Ali taj pojam ne mogu definirati u svojoj glavi. Vječnost mi predstavlja nekakvu misteriju svih vremena. Ne znam. Ali opet, vrijeme ide i mi zajedno s njim. Ono nam sve određuje. Možda već sutra ne će biti kao što je sad. I sigurno ne će. Ja tu ne mogu ništa. Mogu samo uživati u svakom trenutku znajući da se sve s razlogom događa... I ovaj petak će proći. Zaboravit ću svoj nesuđeni petak, 2. ožujka i krećemo dalje. Vrijeme nam ne da stati. Tjera nas u nove pustolovine. Tko zna, možda ću ipak do kraja svoga života donekle upoznati veličanstvenost vječnosti...


Post je objavljen 02.03.2007. u 23:31 sati.