Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/undesirable

Marketing

Nitko Ne Zna

Nitko ne zna,
Nitko ne zna osim mene
Da ponekad placem,
Kad bi se mogao pretvarati da spavam,
Kada moje suze pocnu padati
Izvirim iz ovih zidova,
Mislim da nitko ne zna
Nitko ne zna

Nitko ne voli,
Nitko ne voli izgubiti svoj unutarnji glas,
Koji sam nekad čuo prije svog života,
Izabrao sam,
Ali mislim da nitko ne zna
Ne ne
Nitko


Tajna je sigurna kod mene,
Ne postoji nitko drugi na svijetu tko bi ja mogao biti,
I duso ne cini li se kao da sam potpuno sam,
Tko ce biti tu kada zadnji andeo odleti,
I izgubio sam put kuci,
Mislim da nitko ne zna,
Rekao sam nitko ne zna
Nikog nije briga...

Bitno je pobijediti ili izgubiti a ne kako igras igru,
I put k tami ima nacin
Uvijek znati moje ime,
Ali mislim da nitko ne zna
Ne,
Nitko...

Sutra cu biti tu prijatelji,
Probudit cu se i poceti sve otpocetka,
Kad svi ostali ne budu tu,
Ne
Nitko ne zna
Nitko ne zna ritam mog srca
Kao sto ja znam kada lezim u mraku,
Dok svijet spava
I mislim da nitko ne zna
Nitko ne zna
Nitko ne zna osim mene,
Mene.....

-Autor: Pink
-preveli i prilagodili: The Hated one and Blind 3.25



Post je objavljen 27.02.2007. u 19:08 sati.