Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

Recemzija koncerta benda EAGLES OF DEATH METAL

Savršeno simpatična zajebancija

Image Hosted by ImageShack.us

Otišo sam do Tvornice jer mi je blizu i jer je Josh Homme sjajan
Doduše, samo do zadnjeg albuma QOTSA
I samo od prvog albuma QOTSA
Kyuss mi nikad nije sjeo

Tip je inače genijalac, multiinstrumentalist i radi sa svakim ko ga žica
Nešto ko Dave Grohl
Tako je radio i s Eaglesima, pa je većina raje očekivala da će on bit za bubnjevima
Pa je na stejdž došo rednek masne kose i tustih brkova koji se nakrcao spida za dvije generacije marinaca prije spuštanja u Vijetnam i stalno trčkarao okolo ko Duško Dugouško mašući prstićima i češljajuć fucu
Kraj njega je stajalo nešto za gitarom što je ličilo na kombinaciju umirovljenog Berta i generala Wara iz Alan Forda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Na basu je bio nekom težom drogom potpuno zgažen obamrli masnokosi Vijetnamac crnačkih korijena

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Na bubnju je trebo bit Josh (desni)

Image Hosted by ImageShack.us
Ali ni Dž od Džoša (možda je bio kod Toša na Ćoša)
Samo neki wannabe Anthony iz Pepersa s odvratno blajhanom kosicom crnih korijena
Koji je izgledao kao jedan od onih vječnih pratećih rezervista koji nikad ne dočeka da se član benda ozlijedi pa on uleti
Ali je bio sjajan
Možda čak i najbolji dio benda

Pa su cure bile tužne

Onda su Orlovi počeli prašit
Što je bilo više nego korektno
Pa je pjevač počeo komunicirat s publikom brzinom, silinom i lakoćom kao da prodaje Džirlo kvačice
I to je bio najbolji dio koncerta jer mu je na drugoj pjesmi puko glas (zbog čega se stvarno fer ispričao)
I nastavio bariti prva dva reda obožavateljica i birat koje idu s njim u hotel

Na trećoj je pjesmi nestalo pive
Halo!?
Nema više, oš pelin-kolu
Neću jebogastenmark, i Tuborg Green je prevara moje dugo uzgajane dijete, a kamoli to čudo
Grrrr...

Na četvrtoj sam pjesmi shvatio da ne mogu disat od katastrofalne nikakve ventilacije u Tvornici u kojoj ljudi valjda misle da su frajeri ako zapale cigaretu
Trebao sam izvadit gas masku ko pjevač Toola
Bilo je tako zagušljivo da sam se osjećao kao da sam u prknu Denisa Learyja ili plućima Robija Prosinečkog
I, vezano uz predzadnji post i najbolje golove svih vremena - jel se sjeća neko zaboravljenog gola Prosa Partizanu na stadionu JNA u dresu Zvezde!?
Bog

Koncert nije trajao dugo i bio je mrvu nedorečen
Ljudi fino praše, tip se sjajno zajebava, ali mi je falilo ono malo origana na pizzi
Onu najbolju "I only want you" nisu najbolje odsvirali i nisam je prepozno do refrena
Posebno me razočarala obrada Beat on the Brat

To bi Teleći Pogled bolje odsvirao
Mislim, Leteći odred...

Publika je posebna priča
Ljudi su bili oduševljeni, ali sam se s gorčinom prisjetio jednog od najvećih koncertnih razočaranja – Faith No More, kad su cigani odsvirali preko tri kurca, jedan sat nula minuta, nula sekundi i stavili mi se na crnu listu
Iako sam ih obožavao zbog Real Thinga, albuma mladosti uz Nevermind
Par štrebera koji nisu imali veze s bendom tad su skakali u prvim redovima jer sam im rekao da je bend sjajan i nakon koncerta rekli kako je bilo fakat kul
Jer im je to valjda bio prvi koncert u životu
I jer neki poluljudi vole ići tamo gdje je navodno in, pa se furati da su i oni in
E pa nije bilo kul

Sinoć se publika zasnivala na sredovječnim mladićima s naočalama i cigaretama koja kao da je došla s tečaja naprednog Excela 2, a ne na rok koncert
Jedva tu i tamo neka stara faca
Iako smo dobrano proćelavili i oškembili se
Mi veterani

Neki su se geekovi čak bočno udarali guzama i radili vlakić što ih je jako veselilo
Zahvaljujući jebenoj šugavoj dijeti i providnosti u nestanku piva, bio sam totalno trijezan i nisam baš bio pokopčao o čemu se radi, ali ako se ljudi zabavljaju – sve super
Samo što su nekad na rokerske fešte išli ljudi koji su izgledali kao rokeri
I koji nisu stavljali jebeni gel u kosu!!!

Jesse Hughes, brkati Džošov prijatelj iz djetinjstva pozvao je još par puta sa stejdža na karačinu sve što hoda i rekao da je (doslovno): "u Zagrebu vidio najbolje jebene pičke u svom jebenom životu i da će jednog dana doć u jebenu penziju na našu jebenu obalu"
Kao što je to rekao i jučer u Novom Sadu, sutra na Križankama a preksutra u Tromsou
A onda nakon prvog bisa obukao mornarsku majicu i navukao gitaru
Pa me sve to podsjetilo na nekakvu južnjačku Ciklamu Leta 3
I tu sam se oduševio
Pa oni se zajebavaju ko deca!
Jebate, pa kako je njima dobro!!!

Baš kao što su se oduševili i Eaglesi jer im je to jedna od najboljih dobrodošlica u karijeri
Osim Vijetnamca koji je i dalje glavinjao
Iako su došli bez Džoša
Ko kad Dinamo ode igrat s rezervama u Kupu protiv Naftaša ili Plinaša
Ali Džoš nije ni bio u planu
A da su to rekli prije koncerta – niko ne bi došo jer smo mi takav narod
Ah, marketing

Uglavnom, dobra zeka, dosta gitara, jak bubanj, pokoji osmijeh, i kako je u prolazu rekao stari frend, frontman Babiesa - Ludnica

Jebla ih piva...


Post je objavljen 21.02.2007. u 07:55 sati.