Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

Malo fuce...

Počelo je prvenstvo
I baš mi uleti ovaj link
Jebate, em sam se naježio pet puta, em sam se sjetio prilika u kojima sam gledao neke od tih tekmi

I kak da nas onda žene skuže!?

Imate desetak minuta praznog hoda?
Pak si poglečte 50 najboljih golova iz moderne povijesti nogometa
Izbor doduše je malo šminkerski i predvidljiv, ali opet...

http://www.dailymotion.com/video/xysgg_foot-50-buts-entres-dans-la-legende

Prošli tjedan je dijeta prošla svojih prvih mjesec dana
U biti, prije Riminija
Tako da sljedeći izvještaj ide u rial tajmu
Stanje je da sam slab i drčan, da mi smrdi iz usta i da sam stalno gladan
Hladno mi je za prste
Grickam nokte i kožicu i kožicu mlade kožice

Molim pritom Svevišnjeg da mi je pod noktima ostalo nešto mizlija, koštica od kivija ili išta hranjivo
Ali nema ni nokata!!!
Može li se prhut jest?

Najteže je prije spavanja
Tu i tamo gricnem koštice od bundeve
Dok mi jezik od soli ne nabubri ko tijesto za pizzu
Al se držim juhice oko 8-9 kad Junior zaćori

Da, nije pametno jest iza 6
Ali to vrijedi za one koji ne fušaju do 2
Nama je dozvoljeno

Uveo sam trčanje nedjeljom
Trčanje mrzim
Jer me bole noge
A bole me i bradavice kad obučem neku sintetičku majicu pa dođe do struganja

Trčati se može u kvartu ili van njega
Dakle, na asfaltu ili travi
Trava je u zimi blato, i velike su šanse da se spizdiš u jendek
A i zasereš si tenisice i trenirku sto posto
Asfalt je bliže doma pa se ne ohladiš u tutaču
Koji iz istog razloga onda manje smrdi

Ali u kvartu su i cucki s pripadajućim gazdama
Koji vode svoje ljubimce ispred zgrade da se ispišaju i iseru
I još te, dok se njihov Rexy na lancu grči kenjajuć onako frendovski pogledaju - kao, kužimo se, ne - bolje da sere u parku nego meni doma

A nisu sve gazde kulturne pa ostane pokoja bombica i na rubu parka ili asfaltu
Pa se nemreš opustit dok trčiš
Zato možeš trčat i na igralištu
Na kojem ima toliko smeća kao da smo u Teheranu a ne Medveščaku

Kad trčiš s nekim to nije dobro jer je on ili brži ili sporiji od tebe pa se neko preforsira a neko pati
Kao kad frajeri furaju trebice sa sobom na badminton pa ko fol igraju parove
A najrađe bi drmali pivicu s one strane pleksiglasa i pustili komade da se međusobno dokusure
Ali one su došle pokazat nove ribokice, elezice i beneton trake za kosu
I ni najmanje ih ne nervira što imaju artikulaciju kipova s Uskršnjih otoka
Al moraju bit viđene
I potrošit znoja kolko izgubi kolibri dok razmišlja
I dvaest deka ganglija svojim dilkanima koji se smrzavaju na terenu
Ah...

Dakle, trčim oko igrališta
Dopizdi mi nakon 15 minuta pa nastavljam oko škole
I onda me zadesi slinavo dlakavo čudovište otrgnuto od ruke neke sirote bakice udaljene 50 metara koje me zgromi zasranim šapama
I dok se borim s džukelom željnom ljubavi, pažnje, seksa i slobode - za njim dotrči i uspuhana bakica

"Leopolde Ljudevite Hektore treći, ne igraj se sa stričekom, možda je prljav..."
"Gospođo, skinite to čudovište s mene", urlam znojno-zadihan svega 5 minuta prije ispunjenja norme
"Ali nije on čudovište! Pa on je iz prvog legla plemenitog Sphynktera Gorostasnog Figivaldovića iz Walderhoffa gornjeg, unuk..."
"Bako, pa on mene jebe..."
Nekako se otmem i zbrišem glavom bez obzira do doma te obrišem tragove suspermice s nogavice trenirke
Možda ako zamrznem mogu prodat za oplodnju nekom idiotu koji puši te pedegreje...

Zašto neki ljudi koji žele pažnju, ljubav i društvo to traže upravo preko bespomoćnih životinja kojima baš i nije neka Valhala spavat na parketu u 18 kvadrata i papat rub kauča...

Jebo trčanje, vraćam se plivanju
Nakon obećavajućih rezultata u trećem tjednu dijete i spuštanja na 6.08 i 6.02, četvrti se tjedan nisam spustio ispod 6.20
Zato sam i krenuo trčat
Al bit će bolje

I onda Rimini
Tulumčina do jaja
Ko da mi je opet 25 let!
I dvije kile gore

Srećom, kad sam ispišao galon nečega što je imalo divnu aromu hmelja, vaga je rekla - 91.3!
Ide to!


Post je objavljen 18.02.2007. u 14:53 sati.