Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

Dijeta nakon 14 dana


To je bilo pred deset dana al tek sad pišem
Jer sam mislio da dijeta neće uspit nakon prva tri dana kad sam pederski zbriso na pivu
Al ipak fercera!

Al ne baš tako kako sam planirao
Za vikenad sam bio u Riminiju i San Marinu
Što je savršeno opisano na http://dmj.blog.hr/arhiva-2007-02.html#1622154060
I nismo probali baš 60 piva
Prije 55
Ja sam bio onaj koji je hrko
Posjet sajmu piva je bio i razlog da ne pišem kako mi je na dijeti danas nego kako mi je bilo prije Italije i srodnih joj državica koje služe za pranje novca i nabijanje gol-razlike naše i inih repaka

Dakle, drugi dan dijete je najteži
Kao i nakon opijanja
Onda kad počneš razmišljat što je sve zabranjeno
I jel stavljaš previše octa u čašu vode i jel zdravo cijedit španjolske naranče s grčkim limunom i kineskim grejpom
Prije toga pada 20 sklekova
Došao sam do 24 al bi mi ispalo oko od napora
Pa sam zaokružio
Sklekovi mogu biti poprilično iritantni ako ih radiš istog trena kad iskočiš iz kreveta
Jer se pritom, ako spavaš gol dvadesetak puta nabodeš na tepih kameno erektilnom žilom
Ili ako i ne spavaš gol

Pišanje
Vaganje
93.6
Yess
Dobro je, već su 4 pale
Još less than tuce
Kako je taj Tuce bio dobro krilo dok ga ne skršiše na Wembleyu
Serem ti na početak dana s octenom kiselinom u ustima
Ima li u jabučnom octu alkohola?

Vožnja na posao
Vraćanje po stvari za bazen i Bebe-Ribe
Posao
Pregled dana
Razmišljanje
Kava
Mrva hladnog mlijeka i jedan smeđi šećer
A taman mi je s dva
Zašto je taj posrani smećko tako skup?
I jel mi uopće papamo pravi smeđi šećer ili neki obojani kurac
Al one natrene i ostale e-ove odbijam i pogledat

Kava povlači kakicu
Kako svaki dan ubijem barem 20 deka mueslija, govance mi ima oblik, boju i teksturu pregorenog slanca sljubljenim sa sezamom, lanom i onim trećim kaj se ne stigne razradit u crijevima
Moj mini čupavac
Tak je simpatičan u školjci
Ko da nije govno

Hemeroidi ne prolaze ako se hranite zdravo, više krećete i bavite sportom te konstantno nervirate i živite pod stresom
Dapače
Ne, ne idem opet na operaciju onom koljaču
Prije ću si ih sam ščupat ko onaj nikakvi Tom Hanks na pustom otoku
Al di da nađem klizu…
Ko tim američkim debilima bira koji će im glumci bit zvijezde?
Čovjek ima izraz lica tužne rastavljene moruzgve i ne mijenja ga glumio debila, pedera, borata ili sfingu
Fuj

Nakon kakanja šljakanje
I muesli kad otkinem od gladi
Šalica, prvo mizli pa jogurt
Jogurt light
Kako mi to smrdi
Sve te light stvari
To je čista prevara
Isti kurac ko i Valentinova i Božići
Kupi stoko
I stoka kupuje

Megafit šumeći multivitamin s okusom naranče, kod Lidlota za 6.97 kn
Boja orangutanove dražice
Jebo mene ćuko ako je to zdravo za te pare i te boje
A vodu nemrem pit da ga jebeš
Nisam kamila
A nekad je tako pasala nakon nogača u kvartu
Iz čreva...

Pet kivija pred kraj radnog vremena
Fino za ubit glad
Na tri minute
A ruke ljepljiveee

Bebe Ribe i Rok koji umjesto da pliva - hoda ko zombi po bazenu
I moje trbušno kruljenje koje ljudima uzrokuje valove a meni neugodu
Paklena glad
Glođem lopte skupa s Rokom

Plivam inače dva-tri puta tjedno po sat, sat i pol vremena
Miljama daleko od forme
Zapnem od prve i tih 400 metara idem oko 6.25
Sljedećih pet puta od 6.40 do 7.00, ovisno o gužvi u traci

Neki dan skoro šora
Nabrijani vaterpolist s eksplozivnim kraulom protiv debelog dide-bove koji u istoj stazi pliva široko leđno
I ja s njima u stazi
I još tri manekena
Maneken je onaj profil almost muškarca koji dođe otplivat 75 metara i onda satima stoji naslonjen na rub tražeći zabavu
Ili samo gleda okolo
I smeta
I krene po novih 25 metara taman kad se ti okrećeš pa ti sjebe ritam i snebiva kaj si ga poprskal

Tuširanje, oblačenje, suze, banana (Rok, ne ja), čajić
Trčkaranje, bacanje kornflejksa po podu, uspavljivanje, spavanje

Večerica
Konačno
Kuhanje uz udisanje mirisa piletine i povrća (12 kcal)
Bistra juha s komadićima pileta (ja, ne Rok)
Varam dodajuć jedno jaje, ne razmućeno, podijeljeno na 5-6 dijelova žlicom kad se ubaci u juhu

Pijem Janu od limuna
I nervira me jer ne znam koliko otrova, umjetnog šećera, boje i nafte gutam
Al bar nije voda
Čaj od metvice, limun, med od kestena
Fush, fush, kompilacija hard rock 7b, esej, blog
Lijeganje, Seinfeld, njava, pajkica, sisanje jastuka

Pun mi je kurac dijete…




Ribafish 97.6 - 93.6 - 85 kg


Post je objavljen 15.02.2007. u 15:56 sati.