Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/lonelyangel7

Marketing

Za ovu pricu nemam naslov

Dugo sam zelela da imam pirsing na obrvi....kada sam skupila dovoljno para otisla sam konacno i to da uradim.Niko nije verovao da cu zaista to uraditi jer svi znaju koliko se bojim igle.....ali eto za to sam morala skupiti hrabrosti!Kada sam usla u taj pirsing studio....prvo sto sam ugledala bila je velika stolica.....jako slicna onoj koju mozemo videti kod zubara (inace imam veliki strah i od zubara,a pogotovo od te stolice)....ali sta je tu je.....sad kad sam napokon skupila hrabrost nije bilo odustajanja!Sednem ja jedva na tu stolicu....zatvorim oci....i za par sekundi sve je bilo gotovo.Moram priznati da uopste nije bolelo....bar ne onoliko koliko sam ja mislila.....valjda od tog straha i od svega nista nisam osetila.E....sad sledi glavna poenta ove price....Mom tadasnjem decku se taj pirsing nije uopste svidjao....sta vise mrzeo ga je.....po njemu samo kurve imaju pirsing i tetovazu....I sad,da neodugovlacim previse....trebali smo jednom da se nadjemo.....medjutim on je po obicaju kasnio dok sam ga ja cekala.....tu je vec proslo nekih 15 minuta....a njega nema.Odjednom mi je neko prisao iza ledja i zatvorio mi oci....kad sam pogodila da je to on, naglo je sklonio ruke.....osetila sam veliki bol i uhvatila se za obrvu.....mindjuse vise nije bilo.Suze su mi odma krenule.....samo sam se pitala na sta licim posto mi je curila krv i mindjusa mi nije bila izvadjena kroz tu rupu nego bukvalno iscupana tj. otkinuta.Dok sam plakala decko me je samo gledao sa blagim osmehom i mrtav hladan mi je rekao "nemas pojma kako si lepsa bez tog sranja".....to je kao trebalo da me utesi!Ni dan danas neznam da li je to slucajno ili namerno uradio.....znao je koliko ja to volim i koliko mi se to svidja.....neverujem bas da mi je namerno otkinuo pirsing....ali nebi me cudilo ni da jeste.Sada samo imam mali oziljak na obrvi koji se i neprimecuje.....sva sreca.....moglo je biti i gore.
Sad trenutno planiram da uradim jednu malu tetovazu....to ce biti nesto vezano za jednu osobu koja je ostavila veliki trag u mom srcu i koja mi puno znaci.....a razmisljam i da busim jezik.....ali za to ce mi bas biti potrebna velika hrabrost!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Post je objavljen 11.02.2007. u 21:48 sati.