Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/undesirable

Marketing

CLOwN

Zapitam se,
posotji li maska na licu mom?
Klaunska maska?

Onda kada sam bjesan,
onda kada krv,
brzinom munje teče venam mojim!
Onda kada plačem?
Onda kada te želim,
ubiti
Onda kada mrzim cijeli svijet,
a mrzim ga uvijek.

Ona mala sitnica koja me ubije,
ona iskra od koje plačem,
ona zvjer koja u meni budi
mržnju od koje čupam kosu!
Ona istina od koje plačem.
Ona laž od koje se smijem.
Ona spodoba koja,
mi se smije u lice.

Onda kada me neželiš,
...vidjeti!!!

Stavljam masku!

Ona,
uvijek sretna i zadovoljna,
ona koja te uvijek voli,
koja te uvijek nasmije!
Ona koja te čini sretnim,
ona koja uzaludno živi
ona koja te prati do smrti!!

Zapitam se ponekad.....
Stavljam li ju????

tHe HaTeD OnE, 08.02.2007

Samo da naglasim da sam proživljavo šokove skidajući ove slike!!

Image Hosted by ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Post je objavljen 08.02.2007. u 19:27 sati.