Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/srceim

Marketing

TUZNA PORUKA

-Jos nekoliko minuta ostaje
do kraja zivota moga
zato sada pisem ove rijeci
sadrzaj zivota svoga.
-Ostavljam sad ovaj papir
na stolu svoje sobe
nek majka vidi uzrok
smrti kcerke svoje.
-Nekrivi majko sebe
sto se desilo tako
morala sam da uradim
jer sam ga voljela jako.
-Nemogu vise podnijeti
da gledam s drugom njega
bolje se ipak ubiti
svrsiti jednom sa tim.
-Nezelim vise zivjeti
jer mi je dosta svega
zato se moram ubiti
tako cu lakse prezaliti njega.
-Bila sam suvise zaljubljena
a on to nije znao
bio je sa drugom sretan
i sve je drugoj poklonjao.
-Zbog smrti majko moje
nemojte kriviti njega
vjeruj on i nezna
da cu se ubiti zbog njega.
-Zeljela bih samo da ga vidim
al ne bih zeljela nanjeti mu boli
i da njemu zivot zagorcam ne zelim
jer znam da me ne voli.
-Zato dosta je bilo
zelim samo poruku dati
kad me budete sahranjivali
nemoj te njega zvati.
-Nezelim da me vidi
dok mrtva tu lezim
moze me ipak zaliti
ako ne na javi onda u snu.
-Ne zalite me drugarice
ja sam kriva zbog toga
morala sam to da uradim
zbog utjene srca svoga.
-Znam da me vise nema
zao majke moje
bit ce uvijek tuzna
zbog smrti kcerke svoje.
-Dadnite joj pismo ovo
nek se na mene sijeca
nek svima pokaze poruku
jer je u njoj moja sreca.
-Zbogom majko moja
ne proklinji zivot svoj
zbogom mili,voljeni
zbogom zivote moj.
-Zbogom mili,voljeni
ne proljevajte suze
smrt je za sve kriva
ona mi mladost uze.
-Oprosti sto pjevam o tebi
alīsto mogu kad suze teku
budi tuzan,placi sa mnom
jer i ti si imao ljubav neku.



Post je objavljen 05.02.2007. u 20:50 sati.