Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mysterymj

Marketing

Rent -a- Room



Bio je jako sunčan i topao dan kad smo se spremali ići na piknik oko 11h ujutro. Moji roditelj,sestrica moja, moj ujak sa ljubavnicom i naš kućni prijatelj išli smo na izvor Une (ili je možda Cetina...nisam sad siguran da ga jebeš) na roštiljanje. To je nekih sat i pol vožnje od moje kuće....ali to izvorište rijeke je doslovno bajka....kao da ste došli u carstvo vilenjaka,prelijepo je. Svaki prijeđeni kilometar se isplati za vidjeti tu ljepotu. I tako....pola sata prije našeg polazka dolazi kod mene ''cimer'' moj (imate pričo o njemu u ranijim postovima) sa curom koja ga je došla posjetiti iz Splita. Tako, raspričali se mi i zovem ja njih da idu sa nama, ali nežele oni da nam smetaju. I govori meni cimer....''joj cimeru...išli bi mi ali nemogu sad gubit vrijeme na roštiljadu...trebamo se ja i moja cura ići sexat negdje. Malo sam ljut što ćemo se morat seksat opet u autu ili negdje na nekoj livadi, moji starci su doma i nemožemo uživati kod mene u mojoj sobi''. A njegova djevojka govori.....''ma nema veze, ponio si onu veliku deku, odvest ćemo se negdje na neku livadu i lijepo pod vedrim sunčanim nebom uživat''. Ja se onako ...smijem i pada mi jedna idealna ideja na pamet. Govorim ja njemu...''cimeru...mi izlazimo iz kuće za dvadesetak minuta, dat ću ti ja ključ i kad mi odemo, lijepo se vratite i uživajte u mojoj sobi koliko želite...imate i tuš ako vam treba i sve''. A on ono, u nevjerici me pita.....''šta bi ti stvarno meni dao ključ da ja dođem tu''? Kažem mu ja....'' pa naravno cimeru,kad smo dijelili krevet i sobu skupa na moru, pa možemo i moju sobu''.... i smijem se. Njih dvoje sretni....ljubi mene njegova djevojka i zahvaljuje mi. I tako, dao ja njima ključ i odlaze oni kao. U roku 15 min i mi odlazimo, i kad smo odmakli na sigurnu udaljenost javim ja cimeru sms-om da se može vratit na mjesto zločina, i da ću mu se javit pola sata pre dolaska doma da mogu prikriti sve tragove i izgubit se iz kuće. I tako je i bilo......mi smo uživali na pikniku, a oni su uživali u mojoj sobi. Mi smo se poslije vratili doma, i navečer cimer dolazi da mi vrati ključ....ali kao ...dolazi po neki cd koji je ujutro zaboravio uzeti. Jeftina fora za moje, ali nisu ništa skužili. I sjeli ja i cimer u sobu i prepričava on meni događaje koji su se odvijali u mojoj sobi. ''Joj cimeru...kako smo se ševili,nema koju pozu nismo isprobali. Ševio sam je i na fotelji tvojoj, krevet smo ti razvalili, potrošili smo ti tonu vode, jednu partiju sexa smo i pod tušem imali''. I tako, priča meni cimer svaki detalj, i najsočniji, samo nećemo sad u detalje....ipak blogove i djeca čitaju! (inače ja i cimer nemamo nikakvog tabua u sexualnim temama i jedan drugom u detalje možemo pričat šta smo sve doživjeli) I tako, završio on sa pričom i ja njemu ...onako...mrtav ladan kažem....''znam cimeru kako si je ševio na fotelji, vidio sam, sve je kamera snimila'' A uuuu....kako se on zacrvenio tad....kako me zaskočio i govori mi...'' a zajebantu jedan, odma je meni smrdilo to kako si mi velikodušno ponudio sobu. Pali snimku da vidim i ja perverznjače jedan....neš samo ti drkat na nas''. I opalio ja u smijeh...govorim mu ''zezam te cimeru, nije ništa snimljeno, samo sam htio vidjet tvoju reakciju'' I petnaest minuta sam ga morao uvjeravat da nema snimke i da sam ga samo malo zajebavao. I stvarno ljudi...nisam ih snimio!:-) I eto...tako je prošlo moje prvo rentanje sobe, koje je bilo gratis! Morao sam izaći u susret svom prijatelju i frendici....kako bi mogao dopustiti da se ševe po autu, na livadi, da ih vidi netko, da im komarci i druga gamad smetaju...mislim...nema smisla. Bitno je da su oni uživali i da detektivi nikad nisu otkrili i našli nikakve tragove na mjestu ''zločina''.


Post je objavljen 02.02.2007. u 16:00 sati.