Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/undesirable

Marketing

Every day is so "wonderful" ....



Khm, započinjem sa bijesom, a na kraju cu zavrsiti sa sasvim nećim suprotnim!! Dakle obavezno pogledajte ovu predivnu pjesmu sa predivnim liriksima!!! AAAA kako obozavam tu pjesmu!! Da, extremno sam bijesan, ljut na sve, cijelu okolinu oko sebe, a zapravo se sve vrti nekako oko par osoba, iako se iskaljujem na svim mogućima samo ne na one koje trebam!!! bojim li se?? ali zaista neznam!! Sve se vrti oko te priče (priče mojih roditelja) da ja sebe uništavam, da okaljavam svoj izgled, svoju "ljepotu", ah tako sam divan!! :))) Tako da svaki dam me straci izluđuju s takovim pitanjima, na koji oni sami odgovaraju!!! Sve je započelo u početku s mojom glazbom, jer se u početku nisam usudio izražavati s odjećom, pa sam postepeno počeo oblačiti se ponajviše u crno, sa lancima, killerima i slično, uz pokoji psihodelični drečavi detalj, ponekad pruge i slično!!! Svaki dan su mi srali, iako sam ja mislio da ih samo na to trebam priviknuti!!! Polagano sam kupovao crnu odjeću, pokušavao im predočiti glazbu kakvu slušam u najboljem mogućem svijetlu!! Puštao im dvdeve, puštao im najmirnije pjesme, najnežešće!! Ali ne kako mi kažu jednostavno to nemožemo kod tebe prihvatiti i vrijeme je da se trgneš i počneš oblačiti i PONAŠATI NORMALNO!!! No na što sam ja samo njima opet pokušavao reći što time pokušavam dobiti, što to pokazuje, kakav dojam ce ljudi steći blah balh!!!! Sve je bilo super uz pokoji glupi nepotrebni komentar!!! Za božić sam ih nekako uspio namoliti da si napravim šiške tirkizno plave boje! U početku im je bilo čudno, i u početku im se čak i sviđalo, tata je bio sav odljepio na to, iako mi se smijo u facu!! Doduše toner se jako brzo ispirao i ako ga nisam stavio nakon pranja bilo je odvratno, onak kirurški zelena boja fuj!!! Dobio sam nekakve novce za božić, i uputio se ja u trgovinu i kupim ja drečavo plavi toner, onak predivan onak jako jako jako PLAV!!! I ono kada sam stavio stara se isto mahom oduševila, kao ono tamno je i neističe se toliko ali kad dodes na svijetlo dreeeeči, onak super je bilo! I onak dao sam 100 kn za taj toner, onak ima ga hrpetina, ali mi se previše sviđo tako da sam ga kupio i nosio ga jedno vrijeme!!!! I sada ga imam, ali jednostavno mojoj je mami puklo da se ja prefarbam, jel je ona općenito opsjednutko šta ko misli, šta će ko reći blah balh!! Šta će reći profesori, tipa nikada nećeš ispraviti statistiku zato što imam plavu kosu!!! No na šta sam ja reko da se neću prefarbati!! E i onda je opet bio mir!! Dok se nije pročulo da se Manson rastaje od svoje žene, i dok se to nije proširilo u novicne, ono kad su pisali članke, objavljivali slike, i ljepo moja stara čita, i Dita je izjavila kako je Manson imao previše demona s kojim se ona nije mogla suočiti ili tako nešto balh balh!! I bila je vald neka slika gdje je ona njega navodno vidjela sa PLAVOM kosom!! Iako ga ja nikada niam vidio u takvom izdanju!! I ona je ljepo te demone protumačila kao sotone, i on ima plavu kosu, vamo tamo!! Ti si sotona, samo njega slušaš, samo njega braniš, fuj, i onak fuj je ponavljalo toliko da mi je malo falilo da napravim nešto loše!! I onda spike ti želiš uništiti obitelj sa svojim izgledom, odma da si se prefarbo!! I nemogu joj dokazati da je zapravo isto imati plavu kosu kao i narančastu ili crvenu, samo što nistu toliko uobičajne jel se nemogu kupiti kao trajne boje!!! Ne ne ne, to je nakaradno, ja sam nastran, to sam naučio do onog idiota (čitaj Manosna)!! I nemogu joj dokazati, da onak nija ništa loše ako imam plave šiške, iako se ljudi krste i zgražaju kada vide woooow plavu kosu!! oioioioi!!! Pa onda ono sve ti pružimo a ti nama tako vračaš, wow jebote imam samo plavu kosu, onak, niti pravim sranja, niti se opijam, dogriam, onak baš sam suprotno od svega toga!! Ne nemože to prihvatiti, i onak nejde joj u glavu, da ja nikome loše ne činim ako ja imam jebene plave šiške!! Pa se onda još tata na to uključi govoreći kako ja imam 18 godina, da moj način odjevanja nije prihvatljiv za takve godine, ja bi se trebao oblačiti kao svi normalni, slušati cajke, i ići na nekakva takva okupljanja, onda bi im valda bio ljep, pristojan, uredno ošišam, ljepo obučen dečko, kao mogu imati ono što poželim, kao svaku marku blah balh!! Ja to nezelim, ja nekupujem odječu radi marke nego je to stvar da li se ona meni sviđa ili ne!!! I onda sam ih jedva uspio nagovoriti da jos ovaj tjedan ima te jebene plave šiške, jer sam potrošio toliko malo tonera onak neprimjetno!! I šta ću sada s njim, dao sam 100 kn onak ko da sam ih podero!!! Neznam da prodam nekome?? Matea??? heh, i tak da sam ja sad sva ubadiran, i onak zasto me moraju tako jebavati u mozak, onak svatko je ljep na svoj način, koliko god on bio/la "NAKARADAN", koliko god neimao ukusa, koliko god bio drugačijih razmišljanja opet je ljep na svoj način!!! Pa stoga eto inspirirala me pjesma od Kristine Ažilere - Beautiful!!! Totalno netipična pjesma za tatkvu lujku ali dobro!! Iako bi se o spotu zaista dalo raspraviti!! Onak na početku kaže dont luk et mi, onak kao nešto je čudno i ružno na njoj, kao što je "ružno" primjerice kod onog metalca, ili možda čak kod one anoreksične cure, ili kod transvestita!! Onak ona je Ne čudan naspram njih, i neznam nekako mi je to sve dvolično, iako mi je stvarno ljepa ta pjesma, i prvi puta se netko tako slavam poznat i ušminkan u spotu prikazati dva pedera kako se ljube, i neznam ni ja šta, onak prva pop pjevačica koja je zapravo razotkrila svijet odbačenosti tako prihvaćenim i uvijek ljepim curama!! I onda na kraju shvatim da je ona isto zapravo ta koja ih osuđuje, ili možda ne?? de reci te mi jel i vi tako gledate na taj spot???

Što god!! Al molim vas mi recite mišljenje o toj pjesmi, a posebno o spotu???? goooooood sad sam se naživcirno da da da!!!! Ubiti iz dana u dan, kidam sebi sam živce, ubijam se u pojam s nekakvim glupostim, mislim nisu gluposti to su stvari koje mene jednostavno mene mujče iznutra i onak stvarno mi je bed zbg njih, i onak neznam da ih pokušam odbaciti zaboraviti, ili šta da radim, jel se sa mopjim badiranjem neće riješiti, neće nestati!! A nitko ništa ne poduzima, svi stoje skrštenih ruku i boli ih kurac za sve, jesam li to zaslužio, jesam li zbilja to zaslužio, toliko sam se trudio oko raznih osoba, i pomagao im u raznim situacijama da bi oni sada samo okrenuli leđa, ili jednostavno promijenili temu!! Ili ja nebih razgovarao o tome!! Neznam ubiti što želim!! Želim li tu tzv. pomić, iako mi nitko nemože pomoći (osim možda nekih MAMA) zaboravite ovo u zagradi!! Želim li se truditi i ispričati sve svakome u sitnicu, želim li!! Zasto bi zeljeo, opet ce me osuditi, saslusati i nastaviti po starom!! Želim li nekome upropastiti svoj život sa svojim problemima, iako moj život svakdodnevno unišatavaju moj sa svojim problemima?? Primam li ja tuđe probleme previše k srcu!!! Želim li ja dalje slušati te tuđe jadikovanje, kada se apsolutno ja nemogu nikome izjadati, tj. mogu, ali zasto?? Nema načina da moji problemi nestanu, da se riješe!! samo ću se opet prisjećati onih trenutaka koje sam priživio i koje proživljavam i opet se naživcirati!? Činim li drugima uslugu time što štuim!! Činim li ju sebi!!???
Inače sam strašno kolerična osoba, planem začas, i većinom uvijek sve mora biti po mom!!! Pa se onda našla jedna meni draga osoba koju stvarno jako cijenim i prijateljski je volim koja je zapravo po prvi puta odbacila nešto što sam ja htio!! To mi se još nije dogodilo, znam da je razmaženo, ali valda od svih slilnih prijašnjih godina kada nisam mogao onako kako sam htio valda sada to toliko želim da onak pucam od želje, pucam od svojih hirova i prohtjeva!!! Pa su me čak prozvali i DIKTATOROM!!! TJ. sprdali su se na moj račun, kao tipa da sam stvoren za diktatora, iako to nije istina, jel se ja apsolutno bojim pokazati svoje diktatorske sposobnosti, radi opće dobroga!! Onak nikada nebi mogao nekom diktirati sta da radi! Ja to na drugačiji način, pokušavam pridobiti osobu pod svaku cijjnu, i onda pokušati ući u njen mozak i onda baš tražiti ono što osoba nevooli da mi se dokaže kao dobar i istinski prijatelj!! A baš sam pokvaren!! I onda kad neće, onda se ja sam sasobom svađam!! A ponekad i s drugima!! A joj neznam baš sam odvratan, uvijek tražim ono što nemgou dobit!!!
Trend vam je PRIČATI u infinitivu trenutno!! I čudno izgovarati riječi poput regeneratora, ledeno (sa krvim naglaskom) zatim živjeeti u uvjerenju da se kaže INFRAKT I MITRASER!!! Te da su krajnici zub, tj. da je KANADA u EUROPI!! Te da je totalno IN čitati heri potera jer uskoro dolazi film pa se treba prisjetiti pete knjige!! LOL!! Također je in govoriti da netko ima najlonke KOJE BOŽE, tj boje kože!!! I slično!! Dakle ako nekoristite ove fore taotalka ste OUT!!! buahahahahhahaha!!! a hebote što sam ja odužio, a neznam baš sam se uživio u ovo tipkanje!!! E da zaboravih igrah se malo u photo shopu pa napravih nekakovih par slika od mansona kak se meni sviđa pa eto užifajte!! I efo za kraj!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

I eo jedan wallpaper!! wweeee!!!Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I za kraj Slipknot!!!



Post je objavljen 29.01.2007. u 22:10 sati.