Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/velikakaodijete

Marketing

Ljubav...

PJESMA NAD PJESMAMA
Stavi me kao znak na srce,
kao pečat na ruku svoju
jer ljubav je jaka kao smrt,
a smrt tvrda kao grob;
žar je njezin žar vatre
plamena Božjega.

Mnoge vode ne mogu ugasiti ljubav
niti je rijeke mogu potopiti.
Da netko daje za ljubav
sve što u kući ima,
taj bi navukao prezir na sebe.


Pitam se znamo li mi što znači Ljubav?˝ Svatko tu riječ, taj bezvremenski pojam shvaća na svoj način. Ali, mnogi ga shvaćaju pogrješno. Jesi li ti jedan od njih?
Danas šetam gradom i u svakoj trgovini vidim kako se prodaju darovi za Valentivno. Ne razumijem zašto nam treba određeni datum da bismo nekom rekli da ga volimo? Zašto to ne činimo svakim danom? Zašto jednostavno nekom ne poklonimo ružu u trenutku kada bismo htjeli cijeli svijet osvojiti?
Ljubav je vječna. Ona se ne rađa danas, a umire sutra. No, mnogi ne razumiju i nikada ne će biti dostojni Istinske Ljubavi. Ona nije kao sve ostale Ljubavi. Za tu Ljubav živiš Ti, živim ja.
Spremna sam cijeli svijet proći samo da spoznam takvu Ljubav, bezimenu Ljubav, Ljubav svih vremena, Ljubav koje će biti iznad svih granica ograničenosti. Ne zanima me Ljubav materijalizma i interesa. Ne, to ne želim! To nije za mene. Ja hoću onu krhku Ljubav koja samo voljeti zna. Znam, možda živim u idealima, ali isto tako znam da takva Ljubav postoji, Ona korača ovim svijetom i jednoga dana ćemo se susresti na plaži Nade i Vjere. Možda se sada samo mimoilazimo u nepoznatim noćima... Ne znam...
Koliko je malo ljudi spoznalo svu beskrajnu ljepotu Ljubavi, život i postojanje Ljubavi. I na kraju svega, umremo ne spoznavši ono najvažnije... Žalosno je, zar ne? Svaki dan živim samo za nju, udišem plućima Ljubavi...
Ovaj cijeli svijet je samo jedna velika krinka. Da, krinka iza koje se krije pravo lice svih nas. Svatko je nosio, nosi krinku. Ali zašto? Bojimo li se pravoga života? Bojimo li se upoznati Ljubav? Ne možemo upoznati Ljubav noseći tu masku. Trebamo se predati i dušom i tijelom ako smo spremni... Tako Ljubav upoznajemo površno. I brzo je se zasitimo jer smo ugledali nešto novo. Nešto je privuklo našu pozornost, bježimo dalje... I tako nikada nećemo uspjeti...
Možda je ovo sve besmisleno? Možda je cijeli svijet upoznao Istinsku Ljubav... Daj, Bože... Ali, sigurna sam da nije tako. Siguran sam da je mnogo duša prošlo kraj svoje Ljubavi trčeći za onom Lažnom... Znam jer svakim danom, svaki trenutak susrćem takve... Nažalost...


Post je objavljen 29.01.2007. u 22:19 sati.