Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

Dan kad sam možda prestao biti dijete...

Spuštam se s prvog kata iz stana na cestu. Odškrinem vrata od dvorišta da mogu isparkirat auto. Asfalt mokar, a na Cliotu dva centa snijega. Otvaram auto i s poda ispod suvozačkog vadim strugalicu za isti. Dok stružem smrznutu bjelinu s krova i šajaba i dok mi mrznu prstići, polako ali neumitno shvaćam da sam iznevjerio tradiciju dugu tridesetak i nešto godina.

Od prvog snijega Riba nije napravio grudu i njom neuspješno probao pogodit nešto.

Nego išo strugat auto.

Pa jebo me čuko, jesam ostario.

Kasnije sam pogodio neku ženu u grbu (još uvijek nadrkan zbog retardiranog nastupa Josipe Lisac na koncertu Tommyja Emanuela u Lisinskom jer je izgledala ko grbavi mrav koji siluje kljastu bogomoljku i preseravala se tako da je svima bilo neugodno), ali nije to to. Da mi se opet pošorat grudama protiv ekipe s druge strane ceste...



Svejedno, zahvaljujući mom vječitom uzoru dmj.blog.hr, otvaram novu igricu u kojoj je cilj anagramirat što perverzniju pričicu od imena pojedine vrste uz mogućnost dodavanja ili izmjene pokojeg slova:



Taj perverzni životinjski svijet!


Pri Mati - birtija za majmune

Ma Kaki - majmunica koja ne da

Oran Gutam - raspoloženi majmun pederko

Gori LA - američki majmun kleptoman

(Za) Čin Čila - uspaljena krznašica - by DMJ

Bi Vol - svejebežljivo govedo

Maca Klin - gušterica u menopauzi



Sad vi!


Post je objavljen 25.01.2007. u 10:19 sati.