Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/malamrsavica

Marketing

HM...

Moja mi je draga prijateljica predala ovu štafetu iz ne znam kojeg razloga, vjerojatno da me malo usosi. Ali kao što znamo...što se mora nije teško!!! Pa evo da i ja pokušam...

1.Ko mala sam voljela smišljati pjesmice na svom nekom izmišljenom jeziku i ljudi koji me nebi pozorno slušali mislili bi da sam jako nadareno malo dijete. No... to ipak nije tako :)

2.Jednom sam u gostima kod neke strine ili tete (ne znam više)strgala jednu lutku dok nitko nije vidio i kako bi to zakamuflirala zagurala sam lutku u ormar pun robe.naughty

3.Jednoj sam svojoj prijateljici napisala neko ljubavno pismo koje joj je kao poslao neki dečko (tajni obožavatelj) i ona je u to zaista povjerovala.smijeh

4.Dok sam bila mala voljela sam sjediti na balkonu na svom 7 katu i ljude koji su dole prolazili gađati raznim povrćem i voćem. Bilo mi je zabavno kad su ljudi zbunjeno gledali , a nisu znali odkud im je to palodead

5.Moja je želja napraviti tetovažu srca probodenog strijelom , a na kojem dijelu tijela .....zaista nije bitnoparty

Ima toga još ali za javnost je dovoljno. Štafetu predajem svojim dragim prijateljicama:
Heleni
Luciji

Post je objavljen 23.01.2007. u 21:31 sati.