Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/lonelyangel7

Marketing

Love is in the air

Moje prvo zimovanje sa drugaricama.....bilo mi je samo 16 godina....a njemu 21.Sa osmehom na licu se prisecam tog perioda,i naseg prvog poljupca.Bio je visok,crn,i imao je predivne oci....oci koje su zracile nekom cudnom energijom.Dovoljan je bio samo jedan njegov pogled da me potpuno osvoji.I dan danas kad se setim toga osecam leptirice u stomaku.
Mrak...tisina...hotelska soba....on & ja....sve se dogodilo nekako brzo.Njegove ruke su bile svuda po mom telu....ljubio me je tako strastno kao nikad niko do tad.Tada sam prvi put osetila da neko moze biti tako strastan i tako nezan u isto vreme.Srce vec pocinje ubrzano da mi lupa...kad bi samo mogla da vratim vreme u nazad i da opet prozivim sve to.
Zatvorila sam oci i pustila secanja da naviru.Osecam svaki njegov dodir,uzdah,poljubac.... mmmmm....... i sama pomisao na miris njegove koze i dodir njegovog tela me uzbudjuje.Kako bi volela da je sada tu pored mene....samo da ga osetim.
Proslo je skoro 5 godina.....sudbina ga je opet vratila u moj zivot i u moje srce.....ovog puta mu necu dozvoliti da tako lako ode!:-)

Image Hosted by ImageShack.us

Post je objavljen 19.01.2007. u 21:55 sati.