Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/brenky

Marketing

BLOGERSKA ŠTAFETA

Evo da odradim svoj zadatak pošto sam prozvana od Zmajke i Vere.

MOJ AUTOPORTRET

Ne ću da budem ikome slična
u mome pjesničkom radu,
želim da budem samo svoja
i to mi smiruje dušu i daje mi snagu.
Ne stvaraju se u meni pjesme
da opjevam motiv,
jer ja sam slatkorječiva
i onda kad nemam pjesnički motiv.
Ja ljubim, i u pjesmama mojim
srce kuca za drage ljude i srodne duše.
Zato se bavim pjesmama ovim
što iz pera moga niknu,
ja lutam praznim bijelim papirom
i misli lete i u meni dugo ideja zori,
mučena pjesmom ja vas sve jednako volim.
Usne mi krasi osmjeh vječni,
i kad me vedrina k nebu vine,
Oh ! kako me opiju te prekrasne vedre visine.
Al opet:-ja sam za društvo stvorena
i mrzim gorčinu i samoću,
zato se bavim pjesmama
da prostrem vam dušu svoju.

Text: BW.


Post je objavljen 17.01.2007. u 11:46 sati.