Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/velikakaodijete

Marketing

O prijateljstvu

A jedan mladić reče: - Govori nam o prijateljstvu.

I on odvrati govoreći:
- Vaš je prijatelj zadovoljenje vaših potreba.
On je vaše polje koje zasijavate s ljubavlju,
a žanjete sa zahvalnošću.
On je vaša trpeza i vaše ognjište.
Jer, dolazite k njemu gladni, i ištete od njega
spokoja.
Kad vaš prijatelj iznosi svoje mišljenje, ne bojite se
reći ˝ne˝, niti se suzdržavate od ˝da˝.
I kad on šuti, vaše srce ne prestaju osluškivati
njegovo srce;
Jer, bez riječi, u prijateljstvu, sve se misli, sve
čežnje, sva iščekivanja rađaju i dijele s radošću koja
se ne izvikuje.
Kad se opraštate s prijateljem, ne žalostite se;
Jer, što najviše volite u njemu, može biti
razgovjetnije kad je odsutan, kao što je planina
planinaru razgovjetnija iz doline.
I neka u prijateljstvu ne bude druge svrhe osim
produbljivanja duha.
Jer, ljubav koja traži išta drugo do očitovanja
vlastite tajne nije ljubav, nego bačena mreža: hvata
samo što je beskorisno.
I neka vaše najbolje bude za prijatelja.
I ako mora upoznati vašu oseku, neka upozna i vašu
plimu.
Jer, što vam je prijatelj da biste ga tražili da s vama
ubija vrijeme?
Potražite ga uvijek da oživite vrijeme.
Jer, njegovo je da vam ispuni potrebu, a ne prazninu;
I neka u slatkoći prijateljstva bude smijeha i diobe
radosti.
Jer, u svježini sitnica srce nalazi svoje jutro i
okrjepljuje se.

Halil Džurban


Image Hosted by ImageShack.us

PRIJATELJSTVO...
Ono u mom životu ima jednaku važnost kao i Ljubav. Ali, ne mislim na ono kratkotrajno, prolazno prijateljstvo. Istinsko prijateljstvo vrijedno je žrtve. Prijateljstvo koje nikada umrijeti ne će, prijateljstvo koje ne pozna laži i licemjerje, jedinstveno prijateljstvo... Takvo prijateljstvo ja hoću. Što će mi prijateljstvo s rokom trajanja: da me samo povrijedi, da se razočaram, da patim? Takvo prijateljstvo želimo? Jesmo li spremni uložiti u prijateljstvo svu ljubav i plemenitost koju imamo?
Poznajte li vi ono pravo prijateljstvo?

Čovjek je bogat ako ima jednog jedinog pravog prijatelja. Ovaj današnji svijet zatropan je lažnim prijateljstvima koja brzo propadaju. Biti s nekim prijatelj noseći masku na licu? Ne dolazi u obzir. Što će mi onda te sve laži? Pretvarati se u nešto što nisam, biti zauvijek glumac na pozornici Prijateljstva... Ne, ne želim to. Želim pronaći prijatelja, vječnog druga. Želim prijatelja koji će upoznati svaki skriveni dio moje duše, prijatelja koji će me poznavati bolje nego što sebe poznaje. Nije mi bitno je li on čovjek od imena, ne, to mi nije važno! Važna mi je njegova besmrtna duša, važno mi je njegovo srce koje mi pripovijeda svakog časa. I kada šutim, ja govorim prijatelju. Govori mu moje srce. Nisu potrebne riječi ni rečenice... Mi možemo u tišini letjeti. Razumijemo se.
Želim s njim podijeliti svaki trenutak sreće i radosti, ali i svaki trenutak tuge i nesreće. Želim da mi bude vječni pratilac na stazi života. Želim da moje usne izgovaraju njegovo ime noćima dok sanjam.
Ne trebam pred njim ništa skrivati, on će biti moj Svećenik Vječne Ljubavi. I kada svijeta ne bude, kada se sve pretvori u prah, kada nestanemo svi, želim da on zauvijek ostane nezaboravni, neizbrisivi i najljepši trenutak mene... Želim Prijatelja....


Post je objavljen 11.01.2007. u 23:59 sati.