Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/undesirable

Marketing

Eh, da!! Samo javljam da sam zaista opet u nekakvom svom svijetu, opet razbijam glavu nekakvim nebulozama, iz problema stvaram probleme! I tako u nedogled, muče me stvari koje su me mučile davno davno i od kojih sam x puta „digo ruke“, ali konstantno me proganjaju te jebene stvari, jebena prošlost!!! Hiperaktivnost i tahikardija (lupanje srca) nažalost nije prošlom, ne nekakvim sam tabletama, jel je ponašanje i brzina otkucaja moga srca prešla svaki mjeru, tablete iskreno rečeno ne pomažu!!!! Kada mislim da su mi pomogle onda se opet naživciram i tako da da!!!I'm just a fucking mental!!!

Uz to počele su mi se petljati u život tuđe mame, bratovi, sestre!!! Šire laži, nebuloze, nice!!!!!! Štaš bolje!! Ostavite moj život na miru, jebote, više se bojim udahnuti a da me netko „nevidi“ i da ne prokomentira drugačije tipa da nekoga barim ako ga zagrlim, ili nedaj bože da se s nekim intenzivnije družim, znate odma se sumnja, odma se šire laži, vrši se istraga, mobiteli zovne, praktički samo što mi netko ne prijeti elektro šokovima da govorim istinu, iako istine nema, nema ni laži!!! Što god!!! Ispada da sam največi veleizdajnik nečega što nisam učinio!!!

Pa eo par slika, JEDNE LJEPE TETE!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Pa evo malo i ostalih slika koje su mi fensi!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us






Post je objavljen 10.01.2007. u 22:57 sati.