Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/slobodnakreativnazona

Marketing

dijete

prve kapi kiše klize niz prozor
puše jugo
što to nije uredu samnom
puše jugo
na krevetu leži beživotno tijelo
puše jugo
u glavi mi bubnja neki čudni trip-hop

želim biti
dijete

hladan znoj probija kroz kožu
na ulici ljudi u ljudima ništa
primi me za ruku i osjeti
sve dobro u meni što nisam znao pokazati

želim biti
dijete

kao divlje zvijeri
trgamo lance
kao gradski psi
tražimo kosti

Neka poznata faca, zaboravio sam ko, je rekla bogat je čovjek koji u sebi krije dijete.Prekrasno rečeno.
Lennon je rekao- probaj razumjeti dijete u muškarcu-.
A ja mislim da je premalo dijetinje iskrenosti i topline i svega onog iskonskog što samo dječija nevinost može čuvati, da je premalo toga na ovom svijetu. Ustvari premalo toga pokazujemo. Ljudi se boje. Boje se dobrote jer tada postaju lake mete. Iskorišteni, ismijani, odbačeni...
Ali ipak, siguran sam da se u svakom od nas krije dijete i čeka...


Post je objavljen 13.11.2006. u 09:32 sati.