Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/undesirable

Marketing

I don't know!!!!

O bože, odakle da počnem!!! Toliko mi se stvari dogodilo, da neznam odakle da krenem, sto da radim, sto da ucinim! Zeljeti, ostvariti, osnovati, započeti ispočetka, promjeniti??
Z početak imam jebeni komad iz jos jebenije statistike, divno krasno bajno, savršeno!!! Štaš bolje!!! Toliko sam štrebo, učio, vježbo, da bi me kreten izveo na ploču i pitao me nešto što nikoga nije pitao samo kako bi mi namjerno mogao dati komad!! Da da, i onda ja na kraju ispalo da sam ja njemu psovo!! De dobro je!!! Naravno da je došlo do razrednika, ali nisam ni jednu vulgarnu riječ izrekao, izustio što već, ali nema veze!!!
Ocjene ostale su mi totalno u kurcu, dobivam ono što nisam zaslužio dok drugi dakako dobivaju isto što nisu zaslužili ali na svu žalost bolje ocjene nego ja!!! Ali dobro!! Onda sam razmisljao jedno vrijeme, i pitao sam se uživam li ja u tuđoj nesreći, nelagodno sam odgovorio u sebi na žalost da!!! U svakom slučaju nistu to psihičke nesreće, umorstva, bolesti, eto pravi primjer su sada ocjene!!! Onak svi ljudi se izvlače za dva, iako nezaslužuju, neznam, znam da je sebično, psihotično, bolesno, ali neznam možda mi je to nekakva utjeha jedine sreće??? ili možda ne??? wtf? uzasno zvuči, znam, ali zapitajte se jeste li ikada uzivali u nekoj nesreći nekoga drugoga??? eto ja sam se usudio priznati i reci!!! nemojte sada misliti da je to nekakva sreća ono, neznam nego nekako osjetite zadovoljstvo kad taj netko pati kao iti!!! sam li poromećen??? Vjerovatno jesam!! ali eto iskreno mi odgovorite na ovo pitanje, sta mislite o tome, i imate li vi nekada potrebu za time??!?!

Psihičko stanje mi se pogoršava, neznam, nespavam baš kako spada, umoram budem ko kreten, kao i sada, legnem u krevet, i onda ko da imam crve u guzicu!!! a???? Hiperaktivnost me pere najvišim intenzitetom nego ikada?? Koji mi je?? "nesvjesno" rušim stvari po kući, lomim drške od hladnjaka, bacam mobitele, bože bože!! i onda se onak zapitam oh goooooood šta sam to sad napravio, napravio sam svjesno a zapravo nesvjesno!!! Zatim lomim stolice po kućama, šišam naokolo, sebe i durge!!! Kupam se 3x na dan od muke!!! nemogu!!!! klatim se!! e onak ponašam se ko tipično derište koje kad vidi igračku i starci nece kupiti, samo sto neplacem, ZASAD!!!??? Ubijam ljude pogledima, ponašanjem, dosadom, bože bože!!! ccc!!!!

hah, bio sam na nekom spuki snimanju kostura, pa eto stigli mi nalazi neki dan, pa mi vele da mi samo koljena imaju promjene u konturi kosti, kao da se nije proširilo na cijelo tijelo, pa eto ako zelite pogledajte ovu zanimljivu sliku woooooooooooooooow!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

OVO SAM JA!!!

HE HE HE HE!!! nice!!!!! Neznam eto, sve u svemu nisam bas najbolje i onako kako spada, pa tako da da!!! neznam sto mi se dešava!!!!

PA ETO ONDA PoZdRaF!!!!

Pa evo i jedan pjesmuljak!!!



OBAVEZNO POSLUSAJTE PJESMU, JEDNA PJESMA OD KORN-a MENI NAJDRAŽIH SA ZADNJEG ALBUMA!!!


(da i ovog nije spot ovo je nesto, nesto da, ali svira ta pjesma)

"Eaten Up Inside"

I'll die smiling,
Something the past
Someone said to me will,
Make me laugh,
And I'll lay back and fade away,

Let me go I'll be fine,
Frozen here in time,
Sick of being alive,

Eaten up inside

Let me die,
Go away,
I never got what I wanted,
I never got what I needed,
What's on my mind,
Who can say?
It's my invention I'm beating,
I can not stop all this bleeding,

I'll be ready,
Give me the morphine and I'll go to sleep,
As I dream maybe I will just slide away,

Let me go I'll be fine,
Frozen here in time,
Sick of being alive,

Eaten up inside,

Let me die,

Go away,
I never got what I wanted,
I never got what I needed,
Whats on my mind?
Who can say?
It's my infection I'm feeding,
I can not stop all this bleeding


Post je objavljen 21.12.2006. u 22:08 sati.