Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/8abjelovar

Marketing

evo i mene...

Odlučila sam se i ja javiti...Ne znam baš kaj bi vam mogla pisati...Tina se najviše trudi oko ovog bloga...i punooo piše..hm...kad bi ja imala toliko inspiracije..
Eto,dio sam ovog legendarnog razreda..nismo baš složni..ali...Pamtit će nas po mnogo čemu..kako tko..neki će nas pamtit po lošem,a neki po dobrom..Danas je bilo baš nekako..čudno...ponedjeljak je...Pitala zemljopis..i nismo se proslavili..imamo 2 jedinice na polugodište..ja mislim..Pisali smo hrvatski...i dobili testove..ma užas...idu mi već na živce..no ljudeki neću vas previše zamarat..nije nama lako! A sad uživajte u slikama...(sorrite,malo su mutne sličice..)
Štefanija iliti Benamah

8.a is the best!
Fuck the rest..
And dont protest!!!







Post je objavljen 18.12.2006. u 14:02 sati.