Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kadstarciprolupaju

Marketing

Dva rođendana i fešta povodom Katarinja

Evo ovaj post pišem nešto kasnije zbog nedostatka vremena (učim) i malih tehničkih problema. 25. 11. bila je Sveta Katarina (moj imendan), a ujedno i Tomislavov 18. rođendan. Dok je moj 17. rođendan bio 27.11., no feštu smo prebacili na 25.11., tako da sam slavila sve u jednom. Bilo je mnogo gostiju (oko 25), od rodbine, kumova, prijatelja, prigodna večera, ugodni razgovor starijih u prizemlju i blago rečeno plesanje i zezancija mladih na katu. Jedan od gospode najboljih godina je navodno prestao konzumirati alkohol, što mu nije baš uspjelo, i dalje je bilo prigodnih izjava koje sam dodala u box desno. I kao što to uvijek biva, u dobrom društvu vrijeme brzo prolazi, tako je i toj fešti došao kraj. Starije društvo, pardon, ljudi najboljih godina su se razišli već oko ponoći, dok su mlađi izašli u Luku (disco club, za one koji neznaju) i nastavili se zabavljati u duhu folk dead glazbe. Istog dana i Tomislav je feštao, no budući da je njemu to bio 18. rođendan fešta se produžila i na drugi dan, nedjelju, za subotu znam da je bilo veselo, a od nedjelje imam jednu snimku kojom bih lijepo mogla "začiniti" ovaj post da vidite kak je to sve izgledalo, no kao što sam već spomenula, svako objavljivanje slika, a kamoli videa ljudi najboljih godina, mi je strogo zabranjeno. A razlog sam isto već navela, naime ljudi najboljih godina se ne žele "slikat" po internetu, a kamoli blamirat (makar to nije neka blamaža) sa svojim nekim ispadima pred poznanicima. I da skratim, večera na Knežiji je također prošla u opuštenom stilu, uz nezaboravne hitove kao što su Jabuke (kad procvatu), Sve je ona meni, the best of Jasmin Stavros (ak se ne varam) i još mnoge druge. I fešta je ubrzo završila zbog sutrašnjeg radnog dana.
Evo jedna slika za kraj. I prijevod: Odajte počast precima, i oni su pili pivo!
layout for myspace



Post je objavljen 10.12.2006. u 03:25 sati.