Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

Reklame, dobre i... Ma naše...

Slika govori više od puno riječi. Iako ljudi reklamiraju novine…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

U Hrvatskoj pušta velik broj reklama koje i uz puno slika i riječi ne govore ama baš ništa.

Idealan primjer je TV reklama za Chevrolet/Daihatsu neki model koji nema neko pamtljivije ime.

Dakle, Chevrolet dolazi po klinca ispred škole, on ulazi u njega a kamera snima lica trojice klinčevih frendova koji rade mrzovoljne grimase. Chevrolet s klincem odlazi u nepoznatom pravcu.

Svaka čast. Zanimljiva pouka:

Kupite Chevrolet i mrzit će vas najbolji frendovi.
Kupite sportski model i mrzit će vas cijela škola.
Budite mrženi, tko još vjeruje u ljubav – Chevrolet!


Postoji i reklama za Top sport ski koju kao da je radio disleksičar obolio od Alzheimera jer se za vrijeme cijelog spota i kamera i objekti bezrazložno tresu a spiker ima tako intenzivan tonalitet kao da prenosi ukop najvećeg mrava u vrtu.

Najgora reklama tjedna bi, da nema one debilne za airwaves s ružnim ljigavim vanzemaljcem, bila ona za DigiTV. Frajer ne kuži da mu cucak nešto govori jer je zadubljen u seriju ili štogod. A frajer koji sinhronizira cucka govori kao da guta kilu meduza i dragi bog ga nemre razumit što grglja. Nastavak sa svemircima je jednako očajan.


Novi trend su i svjetleće reklame na tramvajskim stanicama i kojekud. Tu se za prestiž kolju dva trgovinska lanca, koji, osim što su spustili cijenu jajima na pet kuna i nakon mjesec dana ih vratili na osam - brat bratu (sestru) nisu napravili ama baš ništa. Lidl nudi samrtnu tišinu bez glazbe, Interspar neku udaljenu. Lidl ima najbezličnije slogane (blagdan za sve, sve za vas, vas za sve) od pojave lika Mirjane Hrge, a Interspar se prosro sa slikama djeda mraza i soba te navodno intrigantnim sloganom - oprostite, znate li gdje je Interspar?

Da imam sprej, na svaki bi taj kurac napisao - Ne! I mirna Bosna. Koji ću mili kurac u Intersparu, ako ni djed mraz ni jebeni jelenko ne znaju di je...


Bilbordi. To vam je ono veliko što vam ometa pažnju dok vozite. Mrzim ih otkako sam se za dlaku spizdio jer sam gledao jedan genijalan od LG-a u polju 100 kilometara prije Budimpešte. Bit im je da su jednostavni i jasni da ih ljudi u vozilima stignu shvatiti. Znači, ne kao oni za Pedigree na kojima su stavili sliku tužnog pseta i onda prijepis Bašćanske ploče na glagoljici. Da bi vozači prišli bliže...

Bilbord mjeseca je slika onog anoreksičnog pramenka, Huljićevog čeda Maksima Prezle-Drkice. Čovjeka su u želji da izgleda kao frajer - slikali kao da sjedi na zahodu. Nisam slikao, šaljite ako vi jeste...



Post je objavljen 11.12.2006. u 07:50 sati.