Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sexyralje

Marketing

kako da se proveseliš za novu godinu

Ona luda a i ja!


Odavno sam lud za jednom djevojkom,pokusavao sam je napraviti ljubomornom i uspio sam,dok sam bio sa drugim curama ona me gledala tuzno.I jednog dana sam odlucio da joj pridjem i kazem ono sto osecam prema njoj,ali ona mi je rekla da ima momka,onda sam se ja nasmejao i otisao.Pricali smo dugo vremena na telefonu,dopisivali se porukama i sve to ok,kad je bila sama zvala me je da idem kod nje jer je sama,ja sam otisao sa zadovoljstvom:)),otisao sam sa biciklom kod nje jer je dosta bila daleko,zvonio sam na zvonce ona me cekala ispred vrata,otvorila je na brzine da neko ne primjeti ja sam odma usao.Cim sam usao ona je odma pocela da mi skida pantalone a ja sam gledao njene sise veoma lijepe tu su se i vidjele bradavice jer je ubukla providnu majcu.Ja sam poceo da je skidam skroz,otkopcao sam joj roze utegnute pantalone na kojima se ucrtavala njena picka.Bili smo potpuno goli na patosu,uzela je moju kurcinu i pocela da je drka,moja kita bila je toliko tvrda da je ona jedva cekala da joj udje u pickicu,dok je pusila i pusila ja sam bio uzbudjen jer je ona imala 15 godina a tako da je dobra.Ona je govorila "pokazi mi sad sta to znas",ja sam rekao "naravno",onda sam joj nabio svoju kurcinu u prelepu pickicu ona je uzdihala sve jace i jace je trazila da joj nabijam,onda smo promjenili pozu,zeljela je u lepu guzu da joj stavim kitu,okrenula se da bi mogao sto jace da joj uguram kitu,kad sam joj ga stavio lagano ona je uzdihala i govorila je sve "JACE JACEEEE!!!" Kad je trebalo da svrsim izvadila je kurac moj i sisala ga u usta,svrsio sam joj po cijelom licu,to nikad necu zaboravit.Neko je pokucao na vrata bio je njen otac,ja sam izasao kroz prozor poslala mi je poljubac jedan zestoki i rekla da me voli samo nije mogla da mi kaze to..srecan sam se vratio kuci jer sam obavio svoj posao!
Ova prica je istinita,desila se za novu godinu 28.12.2004/05


Post je objavljen 04.12.2006. u 11:46 sati.