Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

U raljama HEP-a 3

Lejdiz end džentlmen, majne damen und heren, kari ospiti...

Pobjedom na bodove, winner is Ribaaaaaaaaa!!!

Došlo mi rješenje iz Elektre da ipak nisam ja njima dužan 4500 kuna nego oni meni 212. Nisu se ispričali za grešku. Svejedno, sretan sam ko pes. Wuf!

Slavimo sutra u društvu pivopija jer član http.//frkachu.blog.hr donosi 7 venecuelanskih polulitrenih bisera na degustaciju. Zvuči grozno, ali skalp je skalp!



Božićna histerija

I dok me zbunjuju neki tekstovi u novinama gdje piše da Pakistanka mora imati četiri svjedoka ako želi prijaviti da su je silovali (?!), glupa kićasta božićna kugla na vrhu Bille me podsjeća da se približava vrijeme histerije. Dani kad svi trče, prisjećaju se da žive s nekim i nekoga navodno vole te se zbog toga nerviraju i uglavnom kupuju u zadnji čas krivi poklon krivoj osobi za krivu lovu.

Počelo je. Svi trgovci svijeta kreću u pokvarenu bitku kako izmusti što više para od sirotog pojedinca kojem su napunili mozak da ga više niko nikad neće voljeti ni pogledati mu u oči te da mu se ni pimpač više neće dizat sve dok ne kupi poklone svakom iz adresara...

Ono što me najviše boli je to da ću opet biti bombardiran s istih trinaest prigodnih pjesmuljaka kao i svakog prosinca koji će me pratiti od muzičkih čestitki, reklama, glazbi za mobitele, radio stanica, televizija, odvratne kokakole, šopinaga, prosjaka, cigana svirača, lampica za bor sa zvukom, bečke filharmonije, dječjih igračaka do ekipe koja će šamarana istim zvukovima njih jednostavno ponavljat zviždajuć. Jer ovu planetu pokreće trgovina i od nje živi valjda 90% ljudi... Jer nas trgovci tim pjesmama podsjećaju da ljubav, pažnju i sreću moramo kupiti. Kakav je ovo svijet? Užas...

Zamišljam kako imam neku čudnu moć i letim svijetom do izaba Đorđa Majkla, Maraje LažneMasneSise Keri, Binga Pokojnog Krozbija, Bingovog brata, Onog iz Fantoma i sve iz Bend Ejda ponaosob. I sve ih poslažem u veliki mračni i vlažni podrum i 423 dana im bez prestanka urlam Bratec Martin i U našeg Marina siktavo na uho u terci dok se međusobno od očaja međusobno ne prožderu i pokolju od muke.

Ajmo svi slavit dan hidrometeorologa stotrizdrugog kreveljače i puštat mjesec dana prije samo i isključivo Bježi kišo s prozora, Jesen je bila sa puno snijega i Rain drops keep falling on my head...

Već se vidim u Getrou na Badnjak, sto i osmi u redu, teti na blagajni je to prvi radni dan i ne zna nać tipku enter, tip ispred mene je znojan, baka iza nervozna, a s kazete na razglasu deru četiri iste božićne na ripitu a mozak mi samo tupi i tupi i tupi...

Idem odma sutra kupit čarape i čokoladu za familiju i čokoladu i čarape za starce na Korčuli, bakalar, češnjak i 6 kila kruha. Jebo čekanje! Svaki dan je Božić!!!!!


Post je objavljen 23.11.2006. u 08:20 sati.