Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/velikakaodijete

Marketing

Kad jednom...

Kad jednom na zemlji ne bude nas - svijet će biti svijet,
kad nam se izgubi trag i glas - svijet će biti svijet.
I prije, nego smo bili mi - svijet je bio svijet,
i nama kad kucne zadnji čas - svijet će biti svijet.


Omar Hajjam


Istina? Laž? Ne znam. Mislim; mi smo svi jedna sličica koja upotpunjava nešto veliko. Bez tebe, bez njega, bez mene to ne bi bilo savršenstvo. Hoćemo li mi prijeći u zaborav prolaskom vremenskih oluja? Ni to ne znam. Mnogo toga ne znam. Tražim... Zašto uopće živim kada bi svijet bio svijet i kada mene ne bi bilo?
Ne, to je sve laž. To nije istina. Ja sam netko poseban. Ti si posebna i neponovljiva...

Samo tješim svoju tužnu dušu... Tješim se...


Image Hosted by ImageShack.us

Post je objavljen 21.11.2006. u 21:31 sati.