Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/undesirable

Marketing

Hemodijaliza


Moji stalni blogeri!!!!!

HVALA OD SRCA ZA SVE!!!!!


1. [BuRn] – bez tebe moj bi život u stvarnosti, zbilji bio istinski prazan, bezosjećajan, mrtav, probudila si u meni želju, ljubav, bol, nostalgiju, želju za životom, želju za istinskom ljubavlju koju mi pružaš (naravno i ja tebi) Puno te vooooolim, nikada te necu prestati voljeti, YOU ARE MY SUNSHINE!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

2. Twiggy Ramierz – hej stara, tvoji me postovi zaista nekada ostave bez daha, toliko su prožeti emocijama straha, bola, ljubavi, nemira, sve do hedonističkih druženja koncerata, preko umjetničkih slika, koje zaista neizgledaju amaterske, zaista SVAKA TI ČAST!!!! You are my frend and I love U (samo kada bi imali malo vise vremena za druženja)!!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

3. Ona koja pajki – helllllou!!!! Hah iako mi ne često učitava tvoj blog, mogu reći da su mi tvoje pjesme, i priče, nekako najzanimljivije!!! Pjesme samozatajne, „bajkovite“, traganje, samoća, mjesec, zvijezde, svijet, ma sve općenito, zaista tvoje pjesme su mi najdraže, ti si mi najdraži pisac!!! Hihihih!!!!! You are my friend, LOVE U!!!! (u zagradi isto ko i kod twiggs) Da zaboravih napomeniti ti si moja najdraži drug za JELO, pekaraaaaaaaa uuuuuuu!!!! (imamo fetiše na pekrau) hahahahahah
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

4. Vermilion- aaaaaaaaaaaaa, moja gotičarka, love u tooooo much!!!! Baš si mi nekako prirasla srcu, baš smi mi extra draga, ali hebiga što se ćešće nevidimo, jebena škola, i jebeni starci, i šteta što nemoš ostati dulje, JEBENI BUS!!!!! ARGHHHH, naravno uvijek dobri postovi, o grahu, manuhama, grašku ćemu li već, sve do badiranja, o političarima, pa sada i nešto malo filozofija (utjecaj popivića) ccccc!!!!!!! Samo zasto si mi tako sretna a zapravo si tuzna, pa daj povjeri nam se!!! Ja tebe jaaaaaaaako voooooooolimo!!!!!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

5. Astronaut- weeeeeeee, ah samo koliko sam te namučio sa dizajniranjem blogova, a tek sam mojim jadikovanjima preko maila i sms-ova!!!! Sad mi bed!!! Achu!!! Iskreno ti hvala sto si me i saslusala, sto si mi i pokusala pomoci!!!! I iskreno ti se isprićavam na mučenju!!!!! Stay coooool!!!! (nadam se brzom upoznavanju) !!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us (KoRn 4ever)




Post je objavljen 14.11.2006. u 22:59 sati.