Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/gimnazijalka01

Marketing

¤~¤~~°°°˘˘ˇˇPrijatelju moj¤~¤~~°°°˘˘ˇ

Gdje je tvoj brod, prijatelju moj,
More je opet,
Noćas plakalo
Jer svi ti vjetrovi sa zapada
Još te ne donose ko ni sa istoka
Platit ćeš piće prijatelju moj,
Kada u luku pristane tvoj brod
Previše sunca je u rukama
Premalo ljubavi u lukama
A ona te….
Vjerno čekala….
Svakog dana stoput more
Je za tebe pitala
A ona te….
Vjerno čekala….
Vjetrove je molila da te vrate k njoj
prijatelju moj
svakog ponedjeljka
pored radija
ona u suzama je slušala
želje i poruke za najdraže
a njoj je bilo tad
najteže
gdje je tvoj brod, prijatelju moj……


Ne znam sviđa li vam se ova pjesma, ali meni je o.d.l.i.č.n.a……
Danas nije bilo niš posebno u školi, osim kaj sam se
ispričala hrvatski jer nisam stigla učit……
Pitala Latino girl pitala latinoamerički danas . opet
sve ispočetka…..majku joj njenu( sigurno se sad okreće u grobu)
pitala Pačara, dobio je 5,5 ! svaka čast! Baš mi je drago zbog njega!
I Tomasa. I tak….. sutra me pita fiziku……kewlllll…………i biologiju,
al možda se spasim……..neam pojma………mamek mi sutra ide na informacije…..
majko božja! Jooooooooj jadna ja……a baš mi se nakupilo……….a to valjd tak ide.
Sjećam se kad sam bila još u OŠ da kad sam imala sve 5
( mislim prvo pol 7. raz) sva sam si bila neka jadna,
depresivna….a sad……imam sve!!!! Hehe……i hepines u ljubavi!!!!
Napokon!!!!!! Kak mi je drago! Ona nije tu, pa mi ne može napravit
isto ono…….jes!!! a ja joj to neću dopustiti…..znam da mu je stalo
do mene……i nakon godinu dana……..tak da znate odakle potječe
ova pjesma…..kao i sve ostale moje pjesma…..koje et još niko iz mog
sadašnjeg razreda nije pročitao osim jedne pjesme…..koju su pohvalili….
ajoj,,,,, kad bi oni znali da sam išla na državno iz pjesama i bila među prvima
mislim 3, 4 od 52!!!!!! Ne znam hoće li itko ikad željet pročitat i onu moju najdražu……oke….promijenimo temu………. Dopisivala sam se s nekim
Vekijem…..ugL. neam blage ko je on…..ali Ana pametna moja cujica se
naravno dopisivala s njim na chatu i dala mu ona svoj broj…..i kak ona
nea novaca rekla meni da ga cimnem….i po običaju ja se počela s njim
dopisvat kao i sa svima ostalima……joj kad se sjetim Škore :)
Uh……al doro sam ja postupila…..kad mal bolje razmislim…..ona nije
prihvatila od onog jer mislim, on je ono…..a ja nisam zbog nje…..ma…….
iako onu poruku kou mi je danas poslala nisam baš najbolje svatila al ok!
I kao kaj ja znam…..ugL. pošalje meni taj veki il kak već…..da ćemo se
neš dogovorit…..ja onak……:-( a lijepo sam mu rekla da imam boyfrenda! ;-)
a……
na kraju…….. pozdravljam: MATEU, MARIJU, MAJU, BARBARU, IVANU, NINU, NINU D, DUŠKU( iako ni ne zna za blog), KATU, KATU, MANUELU…..MARIJU M., ANITU, ANITU L, JOJ NE ZNAM VIŠE KASNO JE……DEČKIMA IZ MOG RAZREDA….SVIMA…..AL MALO MANJI VLADI( JER U MJESEC DANA S NJIM NISAM PROZBORILA NI RIJEČ) I DUPLIĆIMA( KOJI JE SAMO JEDAN JEDNOM REKO BOK, IAKO NISAM SIGURNA KOI). NAJVEĆI MOGUĆI POZDRAV NAJZGODNIJOJ BRAĆI U DARDALENDU:)
ETO………
P.S. ana znaš da i tebe pozdravljam…..


Post je objavljen 09.11.2006. u 22:14 sati.