Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribafish

Marketing

HEP

Došla mi jutros pošta. Dužan nsam HEP-u za prošlu godinu 4.389,75 kuna.
Za godinu u kojoj je stan bio prazan.
Paušal od 102 kuna mjesečno sam plaćao uredno.

Na telefon 4601-111 se javlja predrkana baba i kaže mi da zovem besplatni telefon 9820.
Besplatni telefon mi ne pruža opciju "Razdovaraj s ljudskim bićem" nego 8 brojki na koje mogu nešto utipkat pa opet utipkat i tako u krug.
Dan mi je zasran u početku, radna motivacija na nuli.
Moram dovršit jedan tekst i za sat vremena krećem u Gundulićevu 32.

Prije nego što nekog ubijem, a u stanju sam, imate li kakve prijedloge?

Zahvalan.


A to što sam raspižđen ne znači da ne mogu stavit dobru forvardušu iz crnogorske Republike:

Egzibicionista sakrio dlijeto u anus

Policija je u Kaliforniji uhapsila golog muškarca koji je ležao na travnjaku i mastrubirao. Ali, policajci su se iznenada uzbunili kada je muškarac rekao da ima oružje. Predstavnicima zakona nije bilo jasno kako egzibicionista može da ima oružje kad je potpuno go, a na to je Džon Šian iz anusa izvadio - dlijeto. Policajci su incident shvatili ozbiljno i izvadili su pištolje, ali kada je “golać” mirno predao svoje oružje sve se ubrzo završilo.
- Nema boljih mjesta za skrivanje od toga – komentarisao je detektiv Horgan.

Šian je priveden zbog nošenja skrivenog oružja.


Post je objavljen 08.11.2006. u 10:51 sati.