Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/gimnazijalka01

Marketing

~~~^˘°°¤:::::Princeza s 7 kuna u novčaniku::::¤°°˘^~~~

Svima vam je barem malo poznata ova situacija:
šetate gradom, kuća vam je na kraju svijeta, a
vi ste gladni i imate sam par kunića kojima ne
možete kupiti ni kiflu, a kamoli nešto skupo i
veličanstveno i sve naj poput kruha!!! Hehe…..
to se meni danas dogodilo….. šetam se ja tak s
frendicom Osijekom, kad ono nam stiže objava
da smo gladne…. Mislim si lijepo: pa di ćemo sad jest???!!!!
Potrošile smo sve novce….mislim ja bar =) išla sam Mu kupit
( da ne bi bilo zabune, Mu ne znači Bogu već jednoj osobi)
neš za rođendan koi je za par mjeseci, al Bože moj, di piše
da će baš ono što sam mu kupila biti i za 5 mjeseci u trgovini???!!!! Hhh…..
:-) frendica je zasigurno imala novaca jer ona uvijek ima za crne dane….
imam i ja ali kod kuće…..grrrrrrrrrr……….. bang….bang….bang…..
i natjerala ja nju da stavi lovu na sunce…i ona pristade( pa ipak
sam 5 godina radila u mafiji)!!!!! Uh….ukazalo mi se svjetlo
na kraju tunela….. (moš si mislit-nie mi sad do poezije) i ono…
.imale smo čak 10 kuna što nie fer jer sam ja dala 7 a ona
samo 3….i šta možemo kupit za deset kuna??? Da smo u
Dardalendu išle bi u Zrinjevac i zasigurno bi kupile…
..hmm…..kaj se može kupit za 10 kuna????? E da
nisam rekla: Njemu sam kupila jedan prefini
parfem… boxe neke sa srcima…i one policijske
lisice samo što su roze i plišane…..samo se
nadam da predivna racija, ovaj nacija neće
pogrešno protumačit moju dobrotu……
nadam se da će biti oduševljen poklonom….i
da će to dobro upotrijebit…. Sve ima neku
svoju namjenu….eo recimo parfem da ono
kad ti cura dođe kod tebe doma da se malo
nasmrdiš, boxe…. Hehe… pa trebat će ti….
Posebno još ove sa srcima….i kao šećer na
kraju pokažeš lisice….. juuuuuuu….pa ja bi
pala u nesvijest….. no ne smijem previše
pisat i davat Mu ideje….jer je u drugoj sobi
a i ja nisam kod kuće pa bi moglo biti svega….
(molim da se i ovo ne protumači krivo). Neš mi
je net zdrkan pa eo malo trošim Njegove kune
iako znam da ima besplatan Internet….
Grrrrrrr………ja to nikad neću imat….plač….plač…..plač…..plač….plač…
reko mi da se požurim isprintat ono što
moram jer će Mu starci uskoro doći a On
bi trebo učit….a tko ne?! Ubija me biologija,
fizika a o geografiji i ne trebam pričat…mislim
dosadniji predmet svijet nije vidio…..
Ti trebaš učit??? Heh….ne pričaj gluposti!!!!!
Pa nejdeš u srednju…..Ti si već big dječak :-D
o ne, On dolazi ovamo!!!!! Ne ne dolazi…..uh….
to se opet drma susjedov krevet…..hm….?????!!!!!!
neš mi govori…..da mu vratim X-icu????
Mooooooolim??????????? Ona je kod mene?????!!!!!!
Tad otvaram novčanik i ono stvarno…… ubit ću se………
jela sam prstiće a imala X-icu……
bad sreća……grrrrrrr……………… ček….ček-….koi je danas…
meni se čini petak trinajsti…..nie????…..



Post je objavljen 04.11.2006. u 19:24 sati.