Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/akocitasumri

Marketing

Gde ti je glava?PA cekaj decko , pa ti nemas tijelo

Nije me dugo bilo na netu…….(tockice su radi boljeg dojma citatelja usput btway. Smrdi vam dusa). Teta mi je kupila nove noge pa sam si ih sarafio. Nevjerojatno je kak vise nigde nemres kupit dobre navlake za noge .Po gradu se prica da ih cigani masovno kradu.Jer im se vise isplati uzdrzavat navlake neg da imaju deset djece.A i u navlaci mogu imat novi dom. A i ak krepaju nutra smrad se ne siri dalje. Poruka svim moronima u koje spadam JA , ti smrdljivi kretenu kaj citas i kaj vec nisi stisnul gore crveni X da se resis te muke.DAKLE…. kak mozes tvrdit da ti je nekad dosadno? Pa daj se samostalno amputiraj. Izvadi si jedno plucno krilo (ne krilo od aviona, jer sumnjam da bi ono stalo u tebe) , izvadi jedan bubreg , oko (samo ako imas savrsen vid) . Odrezi si ruku ili nogu JER kak mozes trpit da invalid puze po cesti a ti doma lezis i noge ti ne trebaju.BURAZ pa daj pomozi covjeku (nemoj ak je zidov) da uspije u zivotu s tvojim organom.Pa jedno oko ti je sasvim dovoljno da vidis sve kaj trebas(na tv-u je sve sranje a butre su sad po zimi sve zabundane tak da ne kuzis jer je lik ili baba) Pokazi MILOSRDE i daruj TO nekom komu TO treba….(opet tockice radi boljeg dojma)
Cul sam da sve vise likova nemoze imat djece.Valjda im se jaja pokvarila jer ih zena ne drzi u frizideru.A ti svoje potomstvo ubijas doma ispred monitora ili tv-a…(kisa pada trava raste gora zelena pa treba malo flaksat….kaj ne??? ) Pa daj onda jedno jaje nekom kolegi da se usreci s malim deristem.Mores mislit!!! Jaja vecini budala sluze da se po njima cohaju kad misle da ih nitko ne gleda, a u njega bulji cijeli bus ili tranvaj.
Kao nasi cijenjeni strucnjaci upozoravaju da je hrvata sve manje i ta sranja . A vele da ima 200 000 nezaposlenih . Kaj nebi bilo onda bolje da nas ima 200 000 K manje??? A i onak u hrvatsku (malo slovo) dolazi zadnji olos kaj tu u okolici zivi . bosanci , albanci , bugari , rumunji , makedonci , srbi , kinezi i nigera je sve vise a da ne spominjem pedercine.Jos da se pocnu doseljavat zidovi dal bi svoje dopustenje da s. koreja isprobava bombe na nama. I te takozvane manjine koje dolaze kod nas ne jebu nikog i osnivaju neke svoje klanove i mafiju. Majku mu jebem ak sad krivo pogledas srbina i ak te smrad prijavi ides k glavasu u remetinec. Francuzi su si bas lijepu pusku slozili kad su primili sve one crnce.Sad navecer u parizu nemres van jer te ubije banda glupih nigera koja ne jebe policiju pol posto.Ima stvar One In A Million od Guns & Roses-a

Immigrants and faggots
They make no sense to me
They come to our country
And think they'll do as they please
Like start some mini Iran,
Or spread some fuckin' disease
They talk so many goddamn ways
It's all Greek to me
Well some say I'm lazy
And others say that's just me
Some say I'm crazy
I guess I'll always be
But it's been such a long time
Since I knew right from wrong
It's all the means to an end, I
I keep it movin' along

Radicals and Racists
Don't point your finger at me
I'm a small town white boy
Just tryin' to make ends meet
Don't need your religion
Don't watch that much T.V.
Just makin' my livin', baby
Well that's enough for me

Evo , slijedi obrazovni kutak jednog coveka iz blaguse s.c. (upuceni znaju tko je to a podaci se nalaze u mojim gacama.A za ostale kucne potrepstine me boli kurac)
- “Gore v blaguse su ljudi vezali brodove dok je bilo panonske more!!“
- “Dinusauri su izumrli prije 150 MILIJARDI let“
- “Neki stari ljudi nejdeju spat jer se bojiju da im srce ne stane“

Jebote dok sam sad ovo pisal stalno mi se prdi , i bas si razmisljam kaj sam jel i nis mi bas previse ne pada na pamet.

Cudna konstatacija ali imajte u obziru to da bas sad razmisljam kak sam se sjetil rijeci konstatacija.Bas sam super NEMA KAJ!!!!!
Mislite da je ovaj gore medvjed bezveze. E pa nije , ima i on svoju pricu.
Mislil sam napisat pricu o medvjedu Brundu ali sam skuzil da je to ime za medvjede tak iskomercijalizirano da se sad svaki medvjed mora zvar brund.Bruno ono brundo ono.SRAMOTA….REKU moj se medvjed bude zval Brunde.Evo price…

Medvjed Brunde bio je medvjed …….
(tockice su tu da bi citatelj malo razmisljao o posljednoj recenici)
Brunde je jako volio jebat , nekad cak i praznu slamu.Brunde nije imao kaj jebat. Sve medvjedice bili ozenjene . Brunde bio kod kurve . Brunde nema vise para . Kupio pusku . Pobio sve medvjede . Brunde jebe sve udovice . Brunde jako zadovoljan . Brunde nosi vodu , jede cigle , igra skvoš , brunde mrtav , brunde prepariran , brunde uslikan , brundovea slika na netu..
Ovo nije moja prica.To je jedna staroslavenska pjesma o medvjedu brundu ali ja sam svojom domisljatoscu i intuicijom odlucio zamijenit imena da me staroslaveni ne tuze za plagijat.
Evo jos jedna konstatacija za kraj cime mice dimljak ti zastopan..
Kako je to vrijeme doslo kad vidim/cujem kakve zene puse fore od frajera kojeg interesira samo picka. U tranvaju jednostavno neke moras cuti . I tak slusam pricu koju prica frajer butri . Lik joj prepricava neku scenu iz one rasisticke serije na rtl-u gdje su sami crnci i onaj iritantni lik stev urkel . Ja bar gledao tu scenu i znam da je to tak jadno da ti se prisere. I butra umjesto da lika stera u kurac , ona se smije ko kurvica i uziva u prici lika koji izgleda ko da je cijeli zivot lovil tuljane u saharskoj prasumi . Sad je dosta da se nasmijes , prdnes i velis oprostite djevojko ako vam smrdi . I butra je tvoja..SUPER …..DOBIT CU PICKE….Reku zajebi!!! Necu nikog ko pada na neku idiotsku spiku i neku finu opravicu.


Post je objavljen 29.10.2006. u 19:48 sati.