Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/gimnazijalka01

Marketing

...:::::~~¤~~¤~¤~¤~¤˘˘°°° sve što sam imala su mi oduzeli...:::::~~¤~~¤~¤~¤~¤˘˘°°°

0, jea, jea!!! Vratila se ja u velik0m stilu….. smajl….smajl….
smaj...smajl….smajl… ma ja sad b0lesna, pa e0 uvatila vremena
za n0vi p0st k0eg nie bil0 duže vrijeme. Imam neku stupidnu
( kak bi rek0 naš n0vi pr0fes0r ge0grafije(ah, zanimljiv0g li predmeta))
m0n0nukleozu….. mislim 0n0, iam je evri g0dine….. trsh….trsh…trsh…..
tak da sam juče 0šla sa 2. sata…i nisam pisala test iz bi0l0gije..spas!!!
i išla ja k0d d0kt0rice i kaže ona meni da nisam u0pće trebala u
četvrtak ić u šk0lu…ja 0n0…. A pisali test iz matke i njemačk0g
( zagarantirana jedinica)….i tak……sad se d0sađujem….ni u
p0nedjeljak ne mrem u šk0lu, a baš mi se ide!!!ustvari ne,
imam0 engleski!!! Kak ne k0ntam to pr0fu!!!! Ma….moram
se u p0n dić u 7!!!!! Vadit krv!!!! J0j, baš mi se da!!!imam
pun0 za učit a 0n0, baš se ne veselim…al m0ram fiziku…j0000j….
:-) e da ne smijem zab0ravit: 0bećala sam da mi je fizika 0d
26. 10. 2006. najdraži predmet!!!! Neki dan sam srela štijaču…..
0 jea….nju……za 0ne koji ne znaju 0na vam je mal0 lažljiva al sve u
svemu je ok! I čak sam s nj0m 1 g0dinu bila best….zaprav0 t0 i nije
bila jedna g0dina, m0žda 5 mjeseci….( 0d 8. d0 1. mj 0ve g0dine).
Od tad me niš 0sim 6 razreda ne veže za nju!!! J0j, kaj je bil0 jean
dan…..ja i sara išle na stanicu i srele berku( druga moja naj frendica,
al 0na b0me 1 g0dinu, al zb0g test0va i t0g…..napravile j0j ja i ana
spačku al vjerujem da većina zna za t0, pa čemu ponavljati?!) i sad
ti sara nj0j kaže. Joj berka imaš lijepe na0čale! Neki kewl 0kvir… i sad
ti berka nju sam 0nak p0glea…. I tak su se cijel0 vrijeme neš kačile……
k0a je to glupača….ja i sara sm0 za nju leteće krave jer idem0 u gimnaziju….
mislim 0nak….papučark0….( a m0ram se mal ispucat….) vidjet ćem0 mi za
10 g0dina k0 će bit krava…..heheh….kak se nisam sjetila pa j0j rekla:
«pa i tvoja simpa je išla u gimnaziju»! di mi je pamet bila??!!!
Grrrrrrrr………….. d0r0 da ne duljim, al moram reć: berka je
v0ljela jedn0g dečka k0eg je v0ljela i s0omenuta g0re štijača,
ali taj lik je v0lio jednu drugu!!!
Hhhhhheeeeeeeeehhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeee!!!!!)))))
zl0ća ja!! =)
a sad m0ram ić……
pun0 p00zzza i cm00xa: mateici m0j0j najdraž0j,
mariji iliti puški =) maji, barbarama……kati, ružici …..ma svima…..
k0i me p0znaju!!!!!
najveći p0zdrav m0m I.d i j0š jedn0m razredu…. =)
p0zdrav i ani…..


Post je objavljen 28.10.2006. u 20:14 sati.